又幾似喎

TOP

Brings back memories, thanks for sharing.
Really catchy title too

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 tl0314 於 2012-10-21 18:03 編輯

差的意為是口,但咁多牙
真是勁有feel

TOP

iamgozilla 發表於 16/10/2012 00:35



    好正.........初號機 食左使徒  

TOP

Good shot! I love this photo!

TOP

好正.........初號機 食左使徒
totoki 發表於 2012-10-22 02:57



    食完進化左生多左D牙

TOP

完全唔明你地講乜, 淺景深恰到好處, 正拍

TOP

又幾似喎
RoyKwan 發表於 2012-10-17 00:33


見到顏色似
但見到咁多排就知樓主成功左=.=

TOP