回復 10# 海字2007

所以覺得有趣影低!

TOP

回復 10# 海字2007


    咁樓主都係影櫈一份子?

TOP

回復 12# chiushing01

不是! 自己一個人去影

TOP

回復 13# 海字2007

IMG_0929.JPG



IMG_1024.JPG

IMG_0953.JPG (87 KB)

IMG_0953.JPG

TOP

應該係影張櫈。。可能係容家班外影活動

TOP

D人想影咩?

TOP

D人想影咩?
我係小魚兒 發表於 2012-5-2 15:47


d 學生係影張櫈同埋背光時所旌生的光與影

起張相中,櫈當然係主體,光影係賓體

TOP

應該係影張櫈。。可能係容家班外影活動
crazymond 發表於 2012-5-2 00:17


如果係的話,咁容家班的學生年青左好多

我記得以前上佢堂,佢d 學生都係d 三十幾四十歲的阿叔同阿姐黎,同埋五十幾六十歲果d 阿伯

平均年齡係講緊四十幾歲

TOP

大家都是有興趣於影相龍友!
請唔好 用阿叔同阿姐,同埋d 阿伯名稱形容

TOP

回復 1# 海字2007


我覺得那一幕  用剪影去表達應該幾有味道

TOP