回復  RoyKwan

師兄, 台灣呀
ginastar 發表於 2012-4-20 08:57


謝謝!!小弟太失禮人了

TOP

回復  我係小魚兒

咪我住既地方(TWN)囉, 每年4~5月就有蟲蟲飛舞
ginastar 發表於 2012-4-20 07:40


原來係台灣, 你長住果到?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 12# 我係小魚兒

都算係啦, 幽靜, 聽音樂拆天都冇人理你

TOP

回復 11# RoyKwan

唔好咁講. 其實香港人住台灣唔少, 但住在方圓2公里只有3戶人既山卡拉深山, 可能冇幾個

TOP

回復  我係小魚兒

都算係啦, 幽靜, 聽音樂拆天都冇人理你
ginastar 發表於 2012-4-20 09:59



    咁好, 你係移民去左果邊定係工作ONLY?

TOP

回復 16# 我係小魚兒

有晒身分証/護照, 都算移民啦, 至於經過, 套句電視劇術語, 係一連串既誤會同巧合做成既...

TOP

回復  RoyKwan

唔好咁講. 其實香港人住台灣唔少, 但住在方圓2公里只有3戶人既山卡拉深山, 可能冇幾個  ...
ginastar 發表於 2012-4-20 10:02


能看到壯麗的星河嗎?
現在先拋磚引玉
這相是我朋友去年在四川姑娘山影的,好美


TOP

回復  我係小魚兒

有晒身分証/護照, 都算移民啦, 至於經過, 套句電視劇術語, 係一連串既誤會同巧合做成既 ...
ginastar 發表於 2012-4-20 10:10



    咁好...!! 娶左個人?

TOP

回復 18# RoyKwan

我都想拍到咁正既相 , 而家只有部NEX 5N, 尚在努力學習使用中

TOP