RoyKwan 當前離線
Moderator
回復 RoyKwan 師兄, 台灣呀 ginastar 發表於 2012-4-20 08:57
TOP
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
回復 我係小魚兒 咪我住既地方(TWN)囉, 每年4~5月就有蟲蟲飛舞 ginastar 發表於 2012-4-20 07:40
TEKKHG 當前離線
Banned
ginastar 當前離線
進階會員
回復 我係小魚兒 都算係啦, 幽靜, 聽音樂拆天都冇人理你 ginastar 發表於 2012-4-20 09:59
回復 RoyKwan 唔好咁講. 其實香港人住台灣唔少, 但住在方圓2公里只有3戶人既山卡拉深山, 可能冇幾個 ... ginastar 發表於 2012-4-20 10:02
回復 我係小魚兒 有晒身分証/護照, 都算移民啦, 至於經過, 套句電視劇術語, 係一連串既誤會同巧合做成既 ... ginastar 發表於 2012-4-20 10:10