lamkl 當前離線
DFI打手
進階會員
原帖由 CMS 於 2010-1-8 23:56 發表 SONY前CEO Mode : 「Cell 比 P4 快100倍」 之後 「Cell 比 P4快 4倍」再之後 「Cell 將不會差於P4」 實在太似某CEO:funk::funk::funk:
TOP
CMS 當前離線
中級會員
原帖由 lamkl 於 2010-1-9 00:28 發表 source?
kwokhokay 當前離線
原帖由 JackWu 於 2010-1-8 22:26 發表 MAINGEAR SHIFT PC
billy555 當前離線
quentin 當前離線
Banned
SamuelNSH 當前離線
原帖由 quentin 於 2010-1-9 13:00 發表 3500< 4000 到 唔係好貴...iPhone 都買唔到
gtasa 當前離線
初級會員
原帖由 billy555 於 2010-1-9 13:24 發表 咁死喇,慢過5870仲要咁貴
jhch1992121 當前離線
原帖由 gtasa 於 2010-1-9 13:29 發表 N記真係
原帖由 SamuelNSH 於 2010-1-9 13:22 發表 你又知