原帖由 CMS 於 2010-1-8 23:56 發表
SONY前CEO Mode : 「Cell 比 P4 快100倍」 之後 「Cell 比 P4快 4倍」再之後 「Cell 將不會差於P4」

實在太似某CEO:funk::funk::funk:

source?

TOP

原帖由 lamkl 於 2010-1-9 00:28 發表

source?


lee  D 野應該好多人知...N年前新聞來的
http://www.zdnet.com.tw/news/hardware/0,2000085676,20048341,00.htm

Cell構造初窺
三家公司雖然不願透露細節,但表示Cell每秒可執行超過1兆次(teraflop)的浮點運算及數學運算,比目前一顆2.5GHz的P4晶片快上100倍以上。

未有實際數據,任你點吹都得

[ 本帖最後由 CMS 於 2010-1-9 12:06 編輯 ]

TOP

原帖由 JackWu 於 2010-1-8 22:26 發表


MAINGEAR SHIFT PC

e部唔係rv 01 咩?

TOP

GF100會唔會好貴嫁...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 75# 的帖子

你又知

TOP

原帖由 quentin 於 2010-1-9 13:00 發表


3500< 4000 到
唔係好貴...iPhone 都買唔到

咁死喇,慢過5870仲要咁貴

TOP

原帖由 billy555 於 2010-1-9 13:24 發表

咁死喇,慢過5870仲要咁貴

N記真係

TOP

原帖由 gtasa 於 2010-1-9 13:29 發表

N記真係

有偉大既ceo支持唔會有事既
最多一日買幾張頂住佢市佔

TOP

原帖由 SamuelNSH 於 2010-1-9 13:22 發表
你又知


佢發動左水晶球Mode

TOP