回覆 59# qcmadness

我用開media 果邊D 功能, 又唔覺得有太大擔心, 可能習慣mbp 果種效能夠用

TOP

回覆  qcmadness

我用開media 果邊D 功能, 又唔覺得有太大擔心, 可能習慣mbp 果種效能夠用 ...
marcochl 發表於 2020-6-21 20:50


到時ARM-based會更慢

TOP

回覆  qcmadness

我用開media 果邊D 功能, 又唔覺得有太大擔心, 可能習慣mbp 果種效能夠用 ...
marcochl 發表於 2020-6-21 20:50


我識到玩media班友, 永遠投訴部腦慢, 未聽過佢地話滿意

TOP

回覆 63# mg005

所以其實我好期待以後afterburner 呢種野可以做到幾細放得入部notebook 到
正如CPU 點快都好, 搞呢D 都一定慘敗於GPU /ASIC

TOP

一日後WWDC 唔知會唔會公布呢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

arm 處理文書工作就一定無問題。
去到多媒體剪片, rendering, 專業人用嘅mac pro, 我諗仲有好長路要行。
...
takayo72 發表於 2020-6-22 09:50



    佢自己設計粒U,可以特登加一D function上去,就好似以前MPEG2 硬解卡咁,代替由粒CPU做

TOP

Mac的CPU轉咗ARM based之後, 好奇想知GPU是否discrete GPU(NV/AMD)? 定係A系的內置"自研"GPU?

TOP

回覆  綜合之之綜合
ppc轉x86同x86轉arm都可以相提並論?當年ppc對上x86係全面潰敗,宜家arm出黎咁耐,有 ...
sl110070 發表於 2020-6-19 17:02



    有見地

TOP

本帖最後由 s84292 於 2020-6-22 10:28 編輯
到時ARM-based會更慢
qcmadness 發表於 2020-6-21 20:54


要睇軟件方面支援

其實單看理論性能A13, 性能唔係差好多(但係用電少左個一半以上)
問題係如果再提高頻率同TDP上限仲有冇呢方面優勢

APPLE呢幾年SOC 都係主張將運算判出去比專門的GPU /ASIC去做, 關鍵係下面廠商跟唔跟到
ARM陣營 APPLE性能冇對手好多年, 你話用高通同三星性能會有問題唔出奇

最麻煩其實係點樣係過渡期間可以提供X86 相容性又有一定性能,
我諗最初應該都只係拎AIR 同13.3吋黎試手,反正佢地本身就唔定位高性能
老實講A13X 如果係4核大核A13+8核GPU性能應該都好可觀

TOP