bee8013 當前離線
特級會員
你果張圖唔係話冇咩 kazenorin 發表於 2010-12-9 12:35
TOP
CMS 當前離線
中級會員
睇完我覺得好假...由其係 lan chip 10/100 應該好難入手..現在主要係giga lan chip 用100m lan 隨時仲貴 ... CMS 發表於 2010-12-9 14:29
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
880G ITX 還是太貴, 還是6150SE-UC3 + display才算無敵 angusepc 發表於 9-12-2010 02:18 PM
睇完我覺得好假...由其係 lan chip 10/100 應該好難入手..現在主要係giga lan chip 用100m lan 隨時仲貴 ... CMS 發表於 9-12-2010 02:29 PM
angusepc 當前離線
進階會員
roytam1 當前離線
Thin client黎講, 我覺得APU已經太強. angusepc 發表於 2010-12-9 15:03