skywalker167 當前離線
中級會員
TOP
lotus123 當前離線
進階會員
louisfly 當前離線
唔理華為先....到時用美國 5nm nm 出既晶片咪會貴好多? 咁的話睇黎日後買新電話 (或其他晶片既產品) 咪會好 ... Kis`s 發表於 2020-5-16 15:17
rabbit82047 當前離線
潛水委員長
特級會員
usei 當前離線
但到了 2024 年,台灣應該已經發展到 2 奈米 lotus123 發表於 2020-5-17 14:38
rcbananahk 當前離線
RCB
未必去到 2nm intel 夠話 16年去 10nm 結果 usei 發表於 2020-5-18 13:26
mooninman 當前離線
0 真係好神奇 前幾日大陸半導體基金注資160億入中芯,係目前環境下,大部分資金買美國技術的 ... lotus123 發表於 2020-5-18 09:30
以上假設消費者係低B就得 性能追唔上就已經冇可能有市場 而手機市場唔會因為華為收皮而細左 冇左華為單 ... mooninman 發表於 2020-5-18 14:19