本帖最後由 skywalker167 於 2020-5-24 18:42 編輯

因為覺得不好 所以DEL了

TOP

0 真係好神奇   

前幾日大陸半導體基金注資160億入中芯,係目前環境下,大部分資金買美國技術的機會有幾大呢!台積電資本開支約150-160億美金一年,約1100億人仔。假設大陸設備售價係外國的3/4,150億國貨=200億外國貨=台積電資本開支大約18%,華爲佔台積電的收入大約16%。呢160億會唔會係用黎買國貨造華爲晶片?

中芯的 N+1製程,唔似ASML 7nm DUV,反而似 9nm,有新聞話大陸已研發出9nm光刻機,係唔係就不得而知。N+2 究竟係咩就更加迷離。

【中芯國際聯席CEO梁孟松曾公開了中芯國際N+1、N+2代工製程情況,透露N+1相比於14nm性能提升20%、功耗降低57%、邏輯面積縮小63 %,SoC面積縮小55%,之後的N+2性能和成本都更高些。

外界認為,中芯國際的N+1代工相當於台積電的7nm製程技術,不過中芯國際隨後澄清說,N+1是中芯國際的內部代號,並不等於7nm。因N+1跟業界公認的7nm在性能上有所差距,僅達20%的性能不如業界的35%性能提升,但其他指標差別不大。】
http://iknow.stpi.narl.org.tw/Post/Read.aspx?PostID=16516

TOP

唔理華為先....到時用美國 5nm nm 出既晶片咪會貴好多?
咁的話睇黎日後買新電話 (或其他晶片既產品) 咪會好 ...
Kis`s 發表於 2020-5-16 15:17


可能又去返2萬一部486的年代.

TOP

回覆 31# Kis`s


    以前制程升級=成本降低
但到左 <14nm 製程, 除左 die size, 用新製程生產成本反而不減反升
晶片生產宜家真係入左個怪圈

除非有新突破, 唔係逾接近物理極限, 生產成本就逾貴, 最後提升空間會完全等於零

TOP

但到了 2024 年,台灣應該已經發展到 2 奈米
lotus123 發表於 2020-5-17 14:38


未必去到 2nm
intel 夠話 16年去 10nm
結果

TOP

6088

TOP

未必去到 2nm
intel 夠話 16年去 10nm
結果
usei 發表於 2020-5-18 13:26

EUV機仲未可以賣去大陸,假如無潛在競爭者,ASML似乎無o甘落力去開客戶服務中心,2nm 唔知會唔會加快步伐出機!

【荷蘭ASML公司日前與江蘇無錫市高新區政府簽署合作協議,設立了光刻設備技術服務(無錫)基地,服務國內客戶發展。】
https://news.mydrivers.com/1/689/689271.htm

TOP

本帖最後由 mooninman 於 2020-5-18 14:25 編輯
0 真係好神奇   

前幾日大陸半導體基金注資160億入中芯,係目前環境下,大部分資金買美國技術的 ...
lotus123 發表於 2020-5-18 09:30



以上假設消費者係低B就得
性能追唔上就已經冇可能有市場
而手機市場唔會因為華為收皮而細左
冇左華為單自然有高通單

如果0%技術 根本未洗去到流片 EDA授權都卡死你
連設計都設計唔到

TOP

25% > 10% > 0% 美國真係連飲奶既力都出埋

TOP

以上假設消費者係低B就得
性能追唔上就已經冇可能有市場
而手機市場唔會因為華為收皮而細左
冇左華為單 ...
mooninman 發表於 2020-5-18 14:19

假如有本土光刻機,本土EDA會唔會都有埋,真係天知曉!

手機晶片有 MTK可用,賣中/低價機,玩著先,Oppo/Vivo 用好多MTK SoC
華爲的回應得一幅圖
1.jpg

TOP