你唔係唔知最近intel 14nm產能唔夠麻~???



無知唔可以當飯食,唔睇新聞仲要笑人?!乜道理?! ...
掃馬想機 發表於 2018-9-2 15:46


又喺度笑人哋無知 ....

不如你自己思考下點解產能夠先啦. 係 qcmadness 先咁好繼續教精你 .

TOP

又喺度笑人哋無知 ....  

不如你自己思考下點解產能夠先啦. 係 qcmadness 先咁好繼續教精你 . ...
Ksec 發表於 2018-9-2 17:30



有d人幻想當事實, intel搵TSMC代工都up得出

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有d人幻想當事實, intel搵TSMC代工都up得出
rayw 發表於 2018-9-2 19:30


唔識就學人GOOGEL啦,

intel唔單係做CPU,佢有baseband,

baseband係tsmc做~

TOP

城哥問大劉借錢?
反正我就信了
EVIS 發表於 2018-9-2 19:40


大劉要俾面彤叔,成日要同佢鋤D,

有錢老之間拆借有乜問題,佢地之間拆借又要唔要同你講?!

TOP

有d人幻想當事實, intel搵TSMC代工都up得出
rayw 發表於 2018-9-2 19:30


事實歸事實, Intel 的確係有搵 TSMC 代工. 而且除咗 BaseBand 亦都有其他 product.

只不過佢講緊嘅係 Leading Node, 呢一樣野就唔會發生.

TOP

事實歸事實, Intel 的確係有搵 TSMC 代工. 而且除咗 BaseBand 亦都有其他 product.

只不過佢講緊嘅係 Le ...
Ksec 發表於 2018-9-2 21:23



打漏幾隻字, CPU, 未聽過INTEL CPU要搵其他廠代工

TOP

你唔係唔知最近intel 14nm產能唔夠麻~???



無知唔可以當飯食,唔睇新聞仲要笑人?!乜道理?! ...
掃馬想機 發表於 2018-9-2 15:46


我再講多次, 換fab要tape-out
攪多1年就真係GG了

TOP

本帖最後由 Ksec 於 2018-9-3 17:51 編輯
我再講多次, 換fab要tape-out
攪多1年就真係GG了
qcmadness 發表於 2018-9-2 22:43


佢根本連成個流程Lead time, tape out, Costing,全部都唔知..... 解釋都冇用

TOP

本帖最後由 dull_dull 於 2018-9-4 16:50 編輯
唔識就學人GOOGEL啦,

intel唔單係做CPU,佢有baseband,

baseband係tsmc做~
掃馬想機 發表於 2018-9-2 19:58


其實是因為Finfet transistor (16nm or up) 和 Planar transistor 的design (20nm, 28nm..) 不同?

Intel 從infineon 買入手機部門,裏面包括baseband.  無綫電晶片一般是Analog design, analog 晶片設計通常有点black magic, 有D design 吾知点解什樣做,已往一直在planar transistor 上設計,當轉到finfet 上,要全部從新design, 不可以只缩小,有一定難度,其實Intel 買 手機部門時已經話要出digital modern, 不走analog 路線....但一直只聞路梯響...

所以Intel baseband 一直要用TSMC 舊process, (應該是20nm?)

其實可以轉都盡量轉,自己有fab, 邊個吾想盡用自己的資源

TOP