s20021139 當前離線
進階會員
睇片冇分別, 打機亦慢到冇用, 應該搞HDMI 1.4A 玩3D, 我對AMD 2011 成個計劃都好失望, 玩開性價比既 ... bee8013 發表於 2010-12-9 12:17
TOP
MLMGBD 當前離線
中級會員
bee8013 當前離線
特級會員
定價知不知幾錢??? 性價比如何 marco仔 發表於 2010-12-9 12:40
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
睇片冇分別, 打機亦慢到冇用, 應該搞HDMI 1.4A 玩3D, 我對AMD 2011 成個計劃都好失望, 玩開性價比既 ... bee8013 發表於 9-12-2010 12:17 PM
PCI-e 最高得 x4 dom 發表於 2010-12-9 13:48
yes, and no bitstream as well, anyway, its positioning is LOW end, not high end... bee8013 發表於 9-12-2010 01:55 PM
$1K .........對住 H55 ITX 真係食得蕉..... 玩野既 落粒 250u + 880G ITX 重好....... ... dom 發表於 2010-12-9 13:57
angusepc 當前離線
880G ITX 還是太貴, 還是6150SE-UC3 + display才算無敵 angusepc 發表於 2010-12-9 14:18