原帖由 豬頭宅男 於 2010-1-8 17:44 發表





張圖系 Nvidia 網出 + 播

http://www.nvidia.com/object/product_geforce_gtx_285_us.html


[ceo mode] 假網又或者比A fans Hack 上去 [/ceo mode]

TOP

原帖由 alextamly 於 2010-1-8 17:07 發表


如果真係有30%左右..已經還得神落啦...唔駛下下都"去"到咁盡O既...


只係唔知呢36%係黎自512SP定448SP

[ 本帖最後由 lolokman 於 2010-1-8 17:58 編輯 ]

TOP

原帖由 lolokman 於 2010-1-8 17:58 發表


只係唔知呢36%係黎自512SP定448SP


[ceo mode] 一定係448SP啦.仲使問.唔使開足SP都快個5870. 我話快5970 30 ~50% 係512SP版 [/ceo mod]

TOP

開曬CEO mode

TOP

其實NV會唔會咁隨便响一個咁大型的展覽咁SHOW FERMI出來??一部咁的電腦.加過咁的LCD.仲有NV話會SHOW FERMI 比D特定人物(nv d 友好網站記者). 仲要under NDA.

TOP

原帖由 chunyin2003 於 2010-1-8 18:06 發表
開曬CEO mode


真CEO潛咗水嗎.

TOP

原帖由 lovelykeroro 於 2010-1-8 17:00 發表
之前豪言Fermi快過HD5970~30-50%, 而家只係快過HD5870~30%....如果係就真係very失望失敗失策

之前豪言Fermi快過HD5870 12倍

TOP

回覆 47# 的帖子

不是吧

TOP

都算係好消息,有multi-mon

不過依然未有benchmark

TOP

原帖由 JackWu 於 2010-1-8 16:42 發表


gtx285 有 8+6的

點解可以咁攪笑...

TOP