daemongmong 當前離線
進階會員
嗰 班 人 就是 想 換走/重新執位 舊 Control Panel! 不知講乜好....的確無必要! toylet 發表於 2020-12-1 20:47
TOP
根本就白痴, 想推一件新野, 首先係要佢至少完全做倒原本的東西. IanW 發表於 2020-12-2 22:13
回覆 cyjoe_2000 強制更新呢樣真係死罪, 之前同事試過, 做做下野, 佢走去強制更新, 真係吹到 bear ... rabbit82047 發表於 2020-12-4 09:25
夾硬要人升級, 無得選擇! 試問你做緊demostration, 偶爾熄機後, win10自動升級, 叫人客陪你睇win10升級嗎? ... cyjoe_2000 發表於 2020-12-3 23:58
其實我用Insider 做白老鼠都未死個機 Bugs係多既 RyuSuke 發表於 2020-12-3 15:26
RyuSuke 當前離線
kyip 當前離線
中級會員
yukashing 當前離線
Dcup 當前離線
究極之普通人 當前離線