GeneralShepherd 當前離線
進階會員
GPU如果INTEL認真做, 最驚唔會係NV,而係AMD 其實INTEL又唔係第一次做顯卡,次次都做唔成 ... s84292 發表於 2018-8-29 09:47
TOP
zgmfx12a 當前離線
傻子那-F-Exia
特級會員
掃馬想機 當前離線
Ban Intel office
INTEL GPU好似會用AMD專利授權, 有錢分的 而且阿差渣旗, 保守D好 GeneralShepherd 發表於 2018-8-29 18:21
qcmadness 當前離線
你又知。 intel自己研發。使乜畀錢人哋。 掃馬想機 發表於 2018-8-29 20:10
~Mars~ 當前離線
You killed my father. Prepare
有amd股票嘅話應該仲可以留耐多少少 因為市場點都有少少憧憬。如果升上30文就應該要走。 driver唔掂。g ... 掃馬想機 發表於 2018-8-28 22:44
Ksec 當前離線
你真係攪笑 x86-64 Intel夠有研發啦, 唔駛同AMD傾? qcmadness 發表於 2018-8-29 20:56
YES_MAN 當前離線
乜嘢IP都無,連自己隻雞肋iGPU 都要靠租用nV/AMD IP 全部嘢由零開始 都唔知點解會有人咁睇好 ... ~Mars~ 發表於 2018-8-29 21:44
intel有igp已經好耐,唔系零开始 掃馬想機 發表於 2018-8-30 01:02