原帖由 JackWu 於 2010-1-8 16:42 發表


gtx285 有 8+6的


[ceo]你依張..假架...一定唔係公版..公版冇咁出過...[/]

TOP

原帖由 024109 於 2010-1-8 15:42 發表
但係都會唔會係13A電線.....?


唔會係13A 電線 因為佢隻牛係底來喎
冇理由拉上去來駁所以應該係MON 線

TOP

有一個好大的問題.....
psu的電源線在那裡呀(囧)..
由機箱出來的線有4條...
一條是mouse...一條是kb....還有2條...不知是喇叭,power線...定是vga線

[ 本帖最後由 ok041094 於 2010-1-8 16:52 編輯 ]

TOP

之前豪言Fermi快過HD5970~30-50%, 而家只係快過HD5870~30%....如果係就真係very失望失敗失策

TOP

原帖由 lovelykeroro 於 2010-1-8 17:00 發表
之前豪言Fermi快過HD5970~30-50%, 而家只係快過HD5870~30%....如果係就真係very失望失敗失策


如果真係有30%左右..已經還得神落啦...唔駛下下都"去"到咁盡O既...

TOP

呢個係咩箱???

TOP

[陰謀論]
你地睇果張假野黎垂直放
真果張仲係後面插線貨黎(DEV)

TOP

部機應該係run緊既, 細心留意下塊板上面d led燈係著左既(綠色), 係d ram 既左下同左上, 放大左就會睇到

[ 本帖最後由 AXP 於 2010-1-8 17:28 編輯 ]

TOP

個箱應該係錦
┌--------------------機箱頂
          線槽
├--------------------
│       顯示卡/主機板


不過打直放係咪真係頂得住個重量- -

只係快36%,而且短期內都出唔到雙核
點同5970鬥

TOP

原帖由 David Kirk 於 2010-1-8 15:41 發表



8+6 點285


原帖由 alextamly 於 2010-1-8 16:46 發表


[ceo]你依張..假架...一定唔係公版..公版冇咁出過...[/]


張圖系 Nvidia 網出 + 播  

http://www.nvidia.com/object/product_geforce_gtx_285_us.html

click 入去 add'l views

[ 本帖最後由 豬頭宅男 於 2010-1-8 17:47 編輯 ]

TOP