回覆  isvh5
同意. 放長眼睇下今日食開洋腸的,十年後繼續响深水埗度呷,到時咪又去眼紅大陸,又話老吹. ...
AhLex 發表於 2020-10-5 19:31


立此為貼,10年后揾你

TOP

回覆 19# 掃馬想機

中國話發明嘅係黑火藥
玩練丹出黎嘅副產物 而且個個嘅配方都唔同
去到引入火繩槍同火炮之類
中國先掌握可以做武器嘅黑火藥

現代用嘅係諾貝爾發明嘅黃色炸藥 完全唔同

TOP

生產北斗衛星。都要用到28nm,

想請問究竟用緊邊個國家嘅技術?

呢個祇有北斗衛星嘅研究人員先至知道。

...
掃馬想機 發表於 2020-10-5 18:03



    睇過有報導 28nm 係 100% 國產, 咁中國大致宜家就係 28nm 呢個水平, 但係少量定係可以全面商業化生產, 就唔知

話中國自大, 所以俾人制裁, 原來國與國仲要睇自唔自大, 咁計中國點都應該排係印度後面
點解唔係制裁印度, 而係制裁中國?

其實中國無論點樣迎合美國既意思, 發展階段, 只要一到左有機會威脅到美國既時候, 美國就會制裁
既然美國制裁已經係必然會發生既事實, 中國可以做既就係發展美國禁止既技術

本來半導體市場係 winner takes all, 但美國一禁, 實際就係係美國技術原有生產成本之上加上一層無限大既政治成本
咁就變左次一級既生產技術都開始有市場空間, 只要有生存同發展既空間, 追上美國就只係時間問題

所以中國要做既, 其實好簡單, 就係做好自己既研發, 同時係進口時要求儘可能降低美國技術含量
之後就睇耐力, 美國要耍花劍就由得佢自己耍, 反正都改變唔到佢

TOP

回覆 23# rabbit82047

非美國技術應該得65 - 90nm左右
28nm要用到ASML嘅光刻機 日本ArF光刻膠
有突破都起碼兩到三年

同埋華為之類公司係要7nm 5nm之類嘅製程去維護佢嘅5G基站同Cloud server
搞唔掂就姐係之前嘅投資掉哂落咸水海

加埋同時要研發光學 化學 機械精度 光源之類個難度都係幾何級數咁上
仲要繼續進口 石油 糧食 晶片之類
軍事上又要繼續發展防止人地打你 對內又要維穩
外資都開始減少投資中國 咁又維唔維持到依家個股價樓價呢

依個世界又唔係淨係得美國
如果中國一早係外交上傾得掂英 法 德 日 韓之類拎到部分技術
一樣可以同美國佬交換技術
不過中國對外係點大家都知 話係自大都無咩大問題嘅

TOP

睇過有報導 28nm 係 100% 國產, 咁中國大致宜家就係 28nm 呢個水平, 但係少量定係可以全面商業化生 ...
rabbit82047 發表於 2020-10-5 23:54

無可能,28nm 用asml 光刻機

仲有wafer, 清潔劑,耙材,全部歐美日台材料

TOP

你真係要100%国產真係要推倒重來,邊可能

via HKEPC Reader for Android

TOP

文化同科技係兩回事
照你咁講 好多數學都係外國人搞出黎
禁哂唔用得 你可能連車都發動唔到 飛機飛唔起 番去人力車時代

去美化係一個偉大既選擇
但係心口不一就會比人睇唔起 例如又攞綠卡又話愛國果D
首先 你要解決EDA 唔係唔好講28NM 100NM你都造唔到

TOP

本帖最後由 rabbit82047 於 2020-10-6 09:49 編輯

回覆 24# ten123456789


    華為一樣有同高通有技術交換協議, 但美國政府一樣係禁
技術交換協議即時變左一張廢紙, 所以美國禁令明顯係為政治服務
(再補充中芯要生產 14nm 中間都一定有唔少技術交換協議, 因為本來晶片生產就全球合作既工程)

總之有無禁令都好, 下年開始試產 40nm (全國產化), 三年內 28nm, 基本條路就定左
本來 40nm 竸爭力欠奉, 但係美國陰影之下, 突然就變左有需求

有禁令就退返去全國產, 無禁令就繼續 14nm 到 7nm, 就係咁簡單

TOP

回覆 28# rabbit82047

問題得通訊專利 仲要佔比咁細係無咩用
你拎唔出特有嘅技術同人換
無論基礎機械技術 化學 材料學 光學之類
一樣核心技術都無掌握
堆錢就走哂去炒樓 搞一帶一路 通世界去維穩
外交又做得差 國際條約話撕就撕 同全世界承諾嘅野又唔做

搞到依家技術又無 外匯又無 盟友都無
依家開始走向獨裁政府咪比返伊朗 北韓個待遇中國
當年中國承諾改革先享受到依堆紅利 依家無左都只不過係打回原形
無必要講到中國受害者咁

TOP

回覆 1# 掃馬想機

等睇中國 "反制"

TOP