生產北斗衛星。都要用到28nm,
想請問究竟用緊邊個國家嘅技術?
呢個祇有北斗衛星嘅研究人員先至知道。
...
掃馬想機 發表於 2020-10-5 18:03 
睇過有報導 28nm 係 100% 國產, 咁中國大致宜家就係 28nm 呢個水平, 但係少量定係可以全面商業化生產, 就唔知
話中國自大, 所以俾人制裁, 原來國與國仲要睇自唔自大, 咁計中國點都應該排係印度後面 
點解唔係制裁印度, 而係制裁中國?
其實中國無論點樣迎合美國既意思, 發展階段, 只要一到左有機會威脅到美國既時候, 美國就會制裁
既然美國制裁已經係必然會發生既事實, 中國可以做既就係發展美國禁止既技術
本來半導體市場係 winner takes all, 但美國一禁, 實際就係係美國技術原有生產成本之上加上一層無限大既政治成本
咁就變左次一級既生產技術都開始有市場空間, 只要有生存同發展既空間, 追上美國就只係時間問題
所以中國要做既, 其實好簡單, 就係做好自己既研發, 同時係進口時要求儘可能降低美國技術含量
之後就睇耐力, 美國要耍花劍就由得佢自己耍, 反正都改變唔到佢 |