提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係有成本問題唔用最新架啦
不過個成本問題係最新制程產能供不應求,俾全世界fabless廠爭住要,炒高晒
多過 ...
itwantwant 發表於 2020-9-23 10:43


錯, 14/16nm之後, per tranistor成本開始升番

TOP

你角瓜仲係咁樣落去,就算用1幻億老美去研發都冇用
由大到細去分個餅,到去研發實際只得一百幾十億老美
所以你角瓜永遠...永遠...做唔到高科技野出嚟...
偷呃拐騙,吹水作大就叻!

TOP

100NM 正好是 P4 年代.
將就下封閉下, P4 配 自家 XP 又係一個內巡環市場

TOP

本帖最後由 s84292 於 2020-9-29 09:16 編輯
係有成本問題唔用最新架啦
不過個成本問題係最新制程產能供不應求,俾全世界fabless廠爭住要,炒高晒
多過 ...
itwantwant 發表於 2020-9-23 10:43


依家新製程成本唔係咩大問題,研發成本先係最貴

同成本高左只不過轉嫁返落消費者,貴又點~佢地按比率搵錢仲多
(同兩間電力公司點解咁落力去做環保一樣,發1W電的成本越高,佢地利潤反而越高,因為電價機制係咁玩)
採用新製程得出的晶片性能和功耗慳返的時間同能源成本
可以係售價上有更高的溢價空間

TOP