而家就出 GV100
可能代表下一代好快出 並且用7nm

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2017-12-8 17:17

GV100出左好耐啦,係未擺落民用
7nm有排都未有,最快都要18H2/Q3

TOP

N記信仰出乜都大把人買

TOP

回覆 22# 頂硬上


    GT1030出個泰坦skin 2000蚊肯定大把人買

TOP

回復 21 #沙盒A

7nm好快有 q2/q1就有

via HKEPC Reader for Android

TOP

gt/x系列應該會直接跳去Ampere,有可能會用10nm 改良版

TOP

回覆  頂硬上


    GT1030出個泰坦skin 2000蚊肯定大把人買
louis3412 發表於 2017-12-8 19:05

就算係美金都有買.你吹咩?

TOP

本帖最後由 lionfish 於 2017-12-8 21:19 編輯
哦,這有點意外
不過這仍阻止不了土豪
alexanderman 發表於 2017-12-8 18:48



    不想人拿去砌超級電腦吧,畢竟一台DGX-1V價格為149000美金,裏面有也只八張Tesla V100。我最意外反而是這時候出,老黃不是說過今年只有 pascal,不會出 volta 嗎,怎麽反口了。

TOP

IT IS REALLY GOLD!!!

TOP

不想人拿去砌超級電腦吧,畢竟一台DGX-1V價格為149000美金,裏面有也只八張Tesla V100。我最意外反 ...
lionfish 發表於 2017-12-8 21:17



    咁佢1月1日先派貨,你吹咩

TOP

回復 沙盒A

  7nm好快有 q2/q1就有

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2017-12-8 19:35

Q1/Q2? source?

TOP