回覆 19# 的帖子

但係都會唔會係13A電線.....?

TOP

原帖由 024109 於 2010-1-8 15:42 發表
但係都會唔會係13A電線.....?


亦有可能HDMI...一條冇牌子O既HDMI線..

TOP

deleted

[ 本帖最後由 BossaGroove 於 2010-1-8 15:50 編輯 ]

TOP

回覆 22# 的帖子

喔..........唔好怪我無知,我少見D VGA/DVI線係咁"令",咁反光。我對HDMI線無乜認識.....

TOP

原帖由 024109 於 2010-1-8 15:50 發表
喔..........唔好怪我無知,我少見D VGA/DVI線係咁"令",咁反光。我對HDMI線無乜認識.....


HDMI線有咁反光...舊O既VGA CABLE都有...不過都係外皮遮....做到"調"花都重得...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 kaho0808 於 2010-1-8 15:57 發表
個機箱有古怪
好有可能駁左第二張卡.....

哈, 有前後2層???
前面係假狗, 後而就一部真機比個 screen 你睇???

TOP

原帖由 David Kirk 於 2010-1-8 15:41 發表



8+6 點285


我信GURU3D個站長多過信你.人地由TNT年代開始出N記資訊同出評測.而且佢個人而家係AES."除"時係第一批人可以親身試CARD的人.唔通信你?

TOP

原帖由 irvingtin 於 2010-1-8 16:14 發表

哈, 有前後2層???
前面係假狗, 後而就一部真機比個 screen 你睇???


把風扇好似無轉.用閃燈+慢快門.好少可以影到咁靜態的高速運行風扇.

TOP

原帖由 David Kirk 於 2010-1-8 15:41 發表

8+6 點285


gtx285 有 8+6的

TOP