024109 當前離線
idiot
進階會員
TOP
alextamly 當前離線
原帖由 024109 於 2010-1-8 15:42 發表 但係都會唔會係13A電線.....?
BossaGroove 當前離線
原帖由 024109 於 2010-1-8 15:50 發表 喔..........唔好怪我無知,我少見D VGA/DVI線係咁"令",咁反光。我對HDMI線無乜認識.....
kaho0808 當前離線
Delay no more!!!
Banned
irvingtin 當前離線
原帖由 kaho0808 於 2010-1-8 15:57 發表 個機箱有古怪 好有可能駁左第二張卡.....
MirageKnight 當前離線
原帖由 David Kirk 於 2010-1-8 15:41 發表 8+6 點285
原帖由 irvingtin 於 2010-1-8 16:14 發表 哈, 有前後2層??? 前面係假狗, 後而就一部真機比個 screen 你睇???
JackWu 當前離線
中級會員