idle.man5216 當前離線
中級會員
砌部腦容乜易過萬? 你估齋上網聽歌睇片對部機要求低呀? -_- 我只要求爽快 , 用到i5 750+ddr3 2000 4GB+ ... FeverZzz 發表於 2010-10-5 00:27
TOP
笨小傻;] 當前離線
初級會員
sigma 當前離線
進階會員
bibilubi 當前離線
我認同個個人對電腦要求唔同, 但我覺得你呢d唔係"基本需求", 當然你可以話係你自己既基本需求啦, 但唔係 ... sigma 發表於 2010-10-5 07:36
Mox 當前離線
Deunan
知你有米 YANG 發表於 2010-10-5 00:32
Mitsume 當前離線
唔識打中文, 剩係識用手冩板~ .. ...
psu 當前離線
billyleunghk 當前離線