SO I AM STILL USING WIN7
LKM1414 發表於 2020-12-1 09:59

Still using Win7 too

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

可惜 有軟件 強制使用 win 10
例如 Rhino 7 for Windows
為了安裝 只好買多一台電腦

TOP

我只係覺得有時要去「設定」有時要去返 control panel 已夠設計失敗....

TOP

win10 既 dark mode D色真心一般,
相反office既 dark grey D色就做得好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Win10 要用雙 control panel 設定係最失敗

重有 d 野要用 registry set, 超底能

最近發現另一個問題係不受控的 modern standy

TOP

Win10 只要略改善win7 就足夠。

依家win10 就畫蛇添足,令到本身已經唔實用既更唔實用。

又未到惡劣既,唔順手。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP