一雞死一雞明,講到無左華為唔得咁,中國仲有小米,OPPO

TOP

回覆 5# s84292

結果最傷都係華為 ~

TOP

好多人都好想美國制裁中國, 最好全部高科技電子零件都唔好運去中國, 全部大陸機冇美國野用, 執晒.....某啲 ...
rcyw 發表於 2019-6-2 01:09



    咁多間科技巨企比中國禁左,佢地未一樣正常運作。

TOP

我用緊OPPO機,
都好用!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

支持懲罰美帝,傾都費事傾,唔好吹,
一於打真軍,DO 嘢,做佢世界。

TOP

回覆  s84292

結果最傷都係華為 ~
hofct 發表於 2019-6-2 04:46


華為賺錢最多。

而且好大部分嘅收入係用嚟支付員工。

聼講有幾萬人過百萬人工。

一年支出人工都講緊幾百億。

其實最傷係大陸經濟。

嗰班人買咗好多樓。

TOP

把自己看得那麼重
crackong 發表於 2019-6-2 11:40


前面應該加多4個字。沒有中國/華為。

TOP

回覆 10# 孤兒仔


    所以睇所有野都隔左層紗, 自我失明

TOP

華為賺錢最多。

而且好大部分嘅收入係用嚟支付員工。

聼講有幾萬人過百萬人工。

一年支出人工都講緊幾 ...
掃馬想機 發表於 2019-6-2 11:54


華為是國家的公司, 不是私人公司
百萬人工一定落唔到開發人員手上
一定落在政府官員手上

TOP