N記中伏

TOP

回復 4# cbwct
話比你聽,就算D顯卡唔夠amd勁
間野都唔會執

TOP

Mydrivers有放佐張HD6350低階版出黎!!!
http://news.mydrivers.com/1/174/174420.htm

TOP

回復  hkbaby
唔梗要...事實擺在眼前...講真...ATI都唔係好得好多只係早出過人先有市場...雙方都 ...
sapphire4890 發表於 2010-9-8 22:35



D 產品細分得有點過火.

TOP

蝦米!! HD5770變HD6770??
‧超頻者天堂 2010/09/08

現在不只NVIDIA會玩Rename這個遊戲,連AMD也加入了。原本預計10初要曝光的HD6700系列現在有了變數,〝據傳聞〞AMD將原本預計命名為HD6770(Barts XT)的新顯示卡將會改命名為HD6870,也就是說,原本中階卡HD6770會轉身變為定位在高階的顯示卡。

那HD6770跑哪去了?〝據說〞AMD將會把現有的HD5770 Rename改版成新款的HD6770,也就是說HD6770將不會是全新產品,本體上還是舊有的HD5770,而相信這樣的傳聞會讓不少玩家們大感驚呀,也有可能無法接受。不過雖然HD6770是Rename版本,但有消息指出,記憶體介面將會從原本的128bit提升到256bit,所以 HD6770的效能將會有一些幅度的提升,會比HD5770還要來的強一點。至於這樣作法雖然不知道會不會被玩家們接受,但如果到時上市後的售價落於合理的價位,在和對手競爭上應該是不會吃上什麼虧才對,尤其是對上NVIDIA的GTS 450或者是GTX 460,說不定還有一戰的可能性。

目前這項消息尚未得到證實,但如果真得是這樣,感覺是AMD特地留一手,不一次把全系列的新產品一起推出,或許這有可能是因為NVIDIA現在還是停留在主打Fermi系列的關係,並沒有新架構的產品線,所以AMD並不急於把底牌全部翻出吧!??

【第一手硬體資訊盡在 IT.OC.COM.TW】

轉自DISCUSS,邊單新聞真呀?

TOP

真的出左先算了...只係說真沒見市貨~~

TOP

本帖最後由 henmo2004 於 2010-9-8 23:09 編輯

其實NI SI 新聞點變都好...都只係代號

到時睇錢, 睇效能做人..

TOP

來源 :


AMD originally wanted a brand-new architecture (the first since Radeon  HD 2000 series) on ...
MirageKnight 發表於 8-9-2010 09:49 PM


AMD 玩神秘玩到咁高招

TOP

回復 15# climbw25394

呢單野out左,而家就街都係煙幕,都係等賣街有真卡出現先好信
而家都係估估下,當笑話吧啦

TOP

回復  cbwct
話比你聽,就算D顯卡唔夠amd勁
間野都唔會執
XyouX 發表於 2010-9-8 22:36


點解唔會?

TOP