提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 141# 的帖子

http://www.overclockersclub.com/ ... hd4890_atomic/3.htm
1G版要win285都唔算有難度

[ 本帖最後由 ralf 於 2009-6-5 12:53 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 143# 的帖子

當中測試既ASUS ENGTX285 TOP都不是官規

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-6-4 16:08 發表
成本會不會很高?
真係甘勁ati/nv都要收皮啦

下年先出到...到時人地都出新一代卡
快一倍以上啦
或者係 Larrabee 耗電性能与GeForce GTX 285同级

[ 本帖最後由 H1N1 於 2009-6-5 13:21 編輯 ]

TOP

但係我記得intel話過張卡唔係for打機, 而係for 電腦運算用, 即係類似 CUDA or for 繪圖, 應該會避左同 ati/ nv正面交鋒

TOP

原帖由 Godzillahk 於 2009-6-5 13:25 發表
但係我記得intel話過張卡唔係for打機, 而係for 電腦運算用, 即係類似 CUDA or for 繪圖, 應該會避左同 ati/ nv正面交鋒


咁即係同 NV 嘅 Quadro 鬥囉...

TOP

回覆 146# 的帖子

應該主要都係針遊戲市場,intel都用Larrabee 分別 test左f.e.a.r / gears of war /half-life 2 ep.2 3個遊戲.亦介紹左遊戲物理運算(rigid body,fluid,cloth及collision kernels etc...),物理模擬,ray tracing,影像與視訊處理等相關功能.

[ 本帖最後由 ralf 於 2009-6-5 15:06 編輯 ]

TOP

咦, 乜事NV之子正身被bam

TOP

原帖由 Aware 於 2009-6-4 23:07 發表

1200分@01應該係乜level

865G /2

TOP