幾時出電話

TOP

幾叻嘅人都有傻嘅時候.
al21 發表於 2015-2-24 12:46


黃老闆 有2架 tesla

TOP

黃老闆 有2架 tesla
newdaylow 發表於 2015-2-25 19:12


幾傻嘅人都有叻嘅時候.

TOP

本帖最後由 newdaylow 於 2015-2-27 01:38 編輯
幾傻嘅人都有叻嘅時候.
al21 發表於 2015-2-26 13:19



Tesla 用Tegra ,車快U勁,叻人揸靚車

TOP

車用 即係熱到用唔到係手機啦

TOP