本帖最後由 minibanana 於 2020-5-20 16:36 編輯
成班當咗美國開廠會取代台灣
你哋睇清楚d 2024年先開始量產5nm
台灣廠今年開始N5 process 明年N5+
2 ...
燕飛 發表於 2020-5-20 16:24 
華爾街政客出曬名
表面上可能唔會取代, 但實際=同美國話曬事
日後有人搵台積電代工, 美國問起人地既後門, 台積電唔答, 美國肯定唔高興, 華爾街就黎個經濟制裁
美國呢套 霸權 同 包裝 行左咁多年, 唔係第一日先知呀嘛......
要麼台積電成為美國得力助手, 將其他公司技術收集完幫美國研發高科技, 要麼用完即棄 |