原帖由 FeverZzz 於 2010-1-10 18:48 發表 
那就更好 , 很開心nvidia能堅持自己的營運方針 , 而家nvidia既發展方向係最強效能+複雜運算+cuda
中低階冇左又點? E間公司又吾係只做家用display card 生意
我而家係要full hd +full effect+ aa ,吾窒 ...
你不介意不代表別人不介意
「 我而家係要full hd +full effect+ aa」
不是每個人都分享你的想法
喜歡打機但又不求超高畫質的人大有人在
而且「又吾係只做家用display card 生意」,只是腦殘才說得出。
沒錯他不是只做家用Display生意,不過我不覺得專業市場能完全支撐N記。
如果他們再不出有質素(新款)點的中階與中低階卡,恐怕會流失客戶,包括OEM市場。
收入下降,N記只能有幾個選擇。一是降低研發速度,二是加顯卡價,三是像AMD一樣玩赤字。
最後失利的又是消費者。
所以說你這些叫白痴評論
[ 本帖最後由 SamuelNSH 於 2010-1-10 19:23 編輯 ] |