提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 shingjaijai 於 2010-1-10 14:04 發表

放5870,+2千買張5970好過^^

也不失為一個好意見。不過5970不知道CM690裝不裝得下

TOP

原帖由 MirageKnight 於 2010-1-10 17:12 發表


價錢??


如果係價錢,蝕都蝕死佢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 FeverZzz 於 2010-1-10 18:48 發表


那就更好 , 很開心nvidia能堅持自己的營運方針 , 而家nvidia既發展方向係最強效能+複雜運算+cuda
   中低階冇左又點? E間公司又吾係只做家用display card 生意
      我而家係要full hd +full effect+ aa  ,吾窒 ...

你不介意不代表別人不介意
「 我而家係要full hd +full effect+ aa」
不是每個人都分享你的想法
喜歡打機但又不求超高畫質的人大有人在

而且「又吾係只做家用display card 生意」,只是腦殘才說得出。
沒錯他不是只做家用Display生意,不過我不覺得專業市場能完全支撐N記。
如果他們再不出有質素(新款)點的中階與中低階卡,恐怕會流失客戶,包括OEM市場。
收入下降,N記只能有幾個選擇。一是降低研發速度,二是加顯卡價,三是像AMD一樣玩赤字。
最後失利的又是消費者。

所以說你這些叫白痴評論

[ 本帖最後由 SamuelNSH 於 2010-1-10 19:23 編輯 ]

TOP

原帖由 SamuelNSH 於 10/1/2010 19:16 發表

你不介意不代表別人不介意
「 我而家係要full hd +full effect+ aa」
不是每個人都分享你的想法
喜歡打機但又不求超高畫質的人大有人在

而且「又吾係只做家用display card 生意」,只是腦殘才說得出。
沒錯他 ...


he is very ignorant, no need to argue with him.

TOP

回覆 116# 的帖子

oh...
剛才看了看他的被評分記錄,花

TOP

原帖由 FeverZzz 於 2010-1-10 18:48 發表


那就更好 , 很開心nvidia能堅持自己的營運方針 , 而家nvidia既發展方向係最強效能+複雜運算+cuda
   中低階冇左又點? E間公司又吾係只做家用display card 生意
      我而家係要full hd +full effect+ aa  ,吾窒 ...

堅持自己方針而唔理市場係點
即係唔聽用戶意見..如果佢出o的野唔岩大眾用客要求,咁又點成功呢?
如果只係針對pro gamer..咁佢o的野要真係好掂..而且要賣得超貴

TOP

原帖由 insanity 於 2010-1-10 19:57 發表

堅持自己方針而唔理市場係點
即係唔聽用戶意見..如果佢出o的野唔岩大眾用客要求,咁又點成功呢?
如果只係針對pro gamer..咁佢o的野要真係好掂..而且要賣得超貴

NV都可以針對小型遊戲機
下代nds都好似係用NV

TOP