間中可以打劫佢地
170402 發表於 2012-4-24 16:49



    我殺左佢地=.=

TOP

邊個攞咗我其中一架車?

TOP

邊個攞咗我其中一架車?
chromechan 發表於 2012-4-24 18:44

其實D車點坐
我一行埋去, 架車就走左...

TOP

其實D車點坐
我一行埋去, 架車就走左...
bibilubi 發表於 2012-4-24 19:13


右click

TOP

本帖最後由 JOEGO發 於 2012-4-24 22:00 編輯
坐野有什么用?
hkbaby 發表於 2012-4-24 06:48



暫時未諗到

而家先30%左右

起好話你知

TOP

用左VPN玩唔怕斷線,

但係打怪會比怪LAG殺-3-
bibilubi 發表於 2012-4-24 14:02


Ching 有咩VPN推介黎用下?...我都好LAG都係HKBN..

TOP




地獄探險 打左一支烈焰捍不過最後都死左

TOP

本帖最後由 Tin852 於 2012-5-10 10:39 編輯

求 Add Whitelist
Name: <Masked>

thx

TOP

而家養左雞, 但唔識種麥..

TOP

職業跳水隊
JOEGO發 發表於 24-4-2012 02:25 AM


你係邊度起架

TOP