我跟住readme d steps都開唔到架r34同impreza出黎
係咪要裝d野先加到車?

TOP

爆機了^^唔該師兄
之前架infernus俾我整爆左,遲D有無得搶?
同埋我玩muiltplayer,佢話我裝左D mod所以無得玩

TOP

原帖由 XXDD 於 2009-7-11 21:30 發表
我跟住readme d steps都開唔到架r34同impreza出黎
係咪要裝d野先加到車?

我整到impreza,不過佢個視點太低,好難睇

TOP



thanks Ching
不過我裝左之後, 架 R34 係近距離先現出黎, 遠少少睇佢就變回原來車的模樣, 所以行行下車見到其他車由原本的Forture 變做GTR, 感覺好唔自然, 有冇辦法解決呢個情況?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

GTA4强行打開中高畫質的方法 :
呢個topic無左, 有冇師兄可以share一下?
thanks

TOP

原帖由 kit777 於 2009-7-14 11:49 發表
GTA4强行打開中高畫質的方法 :
呢個topic無左, 有冇師兄可以share一下?
thanks


唔知係咪唔準o係度post
自己去google search下: GTA4 commandline

TOP

我岩岩爆左機啦~~想問
1 . 想打另一個結局要點做??
2 . 爆左機仲有咩玩??
3 . 想玩online點去??

TOP

原帖由 winekeung520 於 2009-7-14 19:48 發表
我岩岩爆左機啦~~想問
1 . 想打另一個結局要點做??
2 . 爆左機仲有咩玩??
3 . 想玩online點去??


1. 由頭玩(如果分支線果時冇save  )
2. 打鴿,飛車,藍色人仔, 玩mod
3. 手機按multiplayer

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP