提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

賽車任點接 做晒網吧個burice偷車任咁stevie個D幾時有 唔該

TOP

原帖由 anth 於 2009-7-10 11:07 發表
驚現




正喎 有冇GTR Skyline?

TOP

[del]!

[ 本帖最後由 1782 於 2009-7-10 17:46 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 anth 於 2009-7-10 11:07 發表
驚現



我想問下師兄你打過咩補丁@@咁soft既

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 1782 於 2009-7-10 14:09 發表
賽車任點接 做晒網吧個burice偷車任咁stevie個D幾時有 唔該


你咁問你都應該仲玩緊早期,賽車任務都係由burice(佢會打比你嫁啦)提供既!
stevie同樣都係會打比你!

唔洗急啦你,玩到咁上下佢地會call你!
慢慢玩,太早知道哂唔好玩!
冇哂驚喜

TOP