cap 張圖望下
dom 發表於 2012-4-21 13:08

頭先試坐過
未能用到 2 邊既軌
唔識停站 (其實個站係邊個位?)

TOP

回復  dom
我個農場?
嘛...雖然唔知咩事,但都預左咩都收得工...
我考埋FINAL再睇返唔返黎玩先... ...
yth919 發表於 21-4-2012 01:21 PM


應該我睇錯 你舊居個度
新居你set 左 /res 上都上唔到去

尋日有人破壞 " wawahk  " (個細路)
community 農場 又拆晒 fence  又 flood 晒我d 農場

TOP

本帖最後由 dom 於 2012-4-21 14:27 編輯
頭先試坐過
未能用到 2 邊既軌
唔識停站 (其實個站係邊個位?)
日本啟人 發表於 21-4-2012 01:57 PM


站未起好 , 同埋暫時設計係不停站
同埋我無咩部份我起  , 我最多都係比左d redstone 同幾舊 金 比 chrome (尋晚先比到佢, 佢應該未用 )
因為唔係我起 , 我最多幫下手 關於設站 或者你可以提意見比起既 chrome   (走線)

你舊屋 附近 (Monster Tower) 應該未有站 (主線係架空 , 其實起個陣都有問 起咁高 會唔會無咩人搭 (難 access)

TOP

我想養番隻狼仔....但唔知係邊度有佢既行蹤影
喬芬‧費曼高 發表於 21-4-2012 12:28 PM


最記得初初 我好快手 tame 到一隻 (就係 newbie town 附近)  
不過依家個鎮開發到咁應該無晒狼出沒

TOP

呢個人相當有X疑
White完又white
JOEGO發 發表於 2012-4-21 02:45


sry,因為我個fd未開到acc所以諗住幫佢開左post先..

TOP

回復 832# dom
舊居嗰度我自己拆既
新居嗰邊我好似無SET到RES吖?淨係SET左新居個箱有RES...
ANYWAY,我5月頭考完FINAL
到時我點都好一定上黎比D紅石你地起鐵路
不過其他就無啦...上次SERVER RESET我咩都無哂...仲要比人屈,我到依家諗起都唔太好受..

TOP

鑽石要用咩野掘架..

TOP

鑽石要用咩野掘架..
JOEGO發 發表於 2012-4-21 17:46



    鐵鎬或以上!!

TOP

回復  dom
舊居嗰度我自己拆既
新居嗰邊我好似無SET到RES吖?淨係SET左新居個箱有RES...
ANYWAY,我5月頭考 ...
yth919 發表於 21-4-2012 03:50 PM


鐵路基本上完工

不過會唔會擴建, 再改良等 設計個位

TOP

鑽石要用咩野掘架..
JOEGO發 發表於 21-4-2012 05:46 PM


Iron Pickaxe or diamond pickaxe

TOP