本帖最後由 dom 於 2012-4-21 14:27 編輯
頭先試坐過
未能用到 2 邊既軌
唔識停站 (其實個站係邊個位?)
日本啟人 發表於 21-4-2012 01:57 PM 
站未起好 , 同埋暫時設計係不停站 
同埋我無咩部份我起 , 我最多都係比左d redstone 同幾舊 金 比 chrome (尋晚先比到佢, 佢應該未用 )
因為唔係我起 , 我最多幫下手 關於設站 或者你可以提意見比起既 chrome (走線)
你舊屋 附近 (Monster Tower) 應該未有站 (主線係架空 , 其實起個陣都有問 起咁高 會唔會無咩人搭 (難 access) |