師兄你地可唔可以教我點set先可以玩得順
希望有40+fps
Config

佢俾既auto-config

FPS好低

WTF???

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 1782 於 2009-7-5 23:19 發表
師兄你地可唔可以教我點set先可以玩得順
希望有40+fps
Config

佢俾既auto-config

FP ...


PIIx4+HD4890 咁真係低左d喎  (係咪driver問題?試下用其他,要逐個試都幾煩)
vehicle density set 10以下, 我用1玩咋, 多車會窒(同埋阻住我飛車)
Detail distance, shadow distance 可以去盡
View distance 30夠玩
其他可以唔駛改

oh sorry睇漏左: 4890CF 冇可能咁低 乜都可以去盡

[ 本帖最後由 bihari 於 2009-7-6 00:18 編輯 ]

TOP

你地用咩driver架??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 anth 於 2009-7-6 00:26 發表
oh 咁可能隻game唔支援CF 或者優化做得差
試下單卡行下


GTA4 1.0果時已經話support CF, 不過唔support SLI, 唔清楚堅定流
不過我睇過人地forum, 4670 CF打GTA4, 快左成20FPS

TOP

GTA 4 d shadow係咪有問題﹐pixelated 好緊要?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 anth 於 2009-7-6 11:31 發表


呢個mod勁正


1.3 可唔可以用

TOP

原帖由 Amuro0079 於 2009-7-6 11:11 發表
GTA 4 d shadow係咪有問題﹐pixelated 好緊要?

GTA 4 d shadow不嬲唔令,所以我索性熄左佢,又可以提高下效能

TOP