原帖由 1782 於 2009-7-5 23:19 發表 
師兄你地可唔可以教我點set先可以玩得順
希望有40+fps
Config
佢俾既auto-config
FP ...
PIIx4+HD4890 咁真係低左d喎 (係咪driver問題?試下用其他,要逐個試都幾煩)
vehicle density set 10以下, 我用1玩咋, 多車會窒(同埋阻住我飛車)
Detail distance, shadow distance 可以去盡
View distance 30夠玩
其他可以唔駛改
oh sorry睇漏左: 4890CF 冇可能咁低 乜都可以去盡
[ 本帖最後由 bihari 於 2009-7-6 00:18 編輯 ] |