zaha 當前離線
動漫avatars =毒男?品牌avatars =打手?
進階會員
原帖由 Yahoo! 於 2009-7-3 01:40 發表 我 玩到電單車跳上直升機個關 但吾知咩事 按極個space 會自己失靈 係咁轉視點
原帖由 Jacky_Wong 於 2009-7-3 04:08 發表 轉視點姐代表佢上緊去架機到 係咁禁就得架啦 上左機之後有咁高飛咁高 如果唔係你會比佢碌火箭炮射爆你 跟住向自由女神像果邊飛就得架啦 最後你都係會比佢射爆 之後會有劇情 我都係早兩日先爆 又係呢個結局 我玩左兩次先過到
TOP
Yahoo! 當前離線
特級會員
anth 當前離線
平民百姓
Banned
bihari 當前離線
原帖由 Yahoo! 於 2009-7-3 16:20 發表 但狂按space 都上吾到部直升機 吾知關吾關電話cheat 事呢
原帖由 anth 於 2009-7-3 16:25 發表 我仲未開始玩 仲要第埋派成績表先 玩gta4 的人仲有好多、係D大陸網仲有好多人氣
metallica100 當前離線
wongwk38 當前離線
中級會員
原帖由 metallica100 於 2009-7-5 15:20 發表 直昇機,小弟上到1.0.3.0 之後都有類似問題,禁極個人都唔上 但係外國佬有個奇怪解決方案..我自己跟住試,最後得左 奇怪方案竟然係開住fraps 拍住片 但事實係我唔拍住片上唔到,一拍住即刻上到 雖然好唔logical但係事實正是這樣
原帖由 wongwk38 於 2009-7-5 19:48 發表 請問如何開 fraps 呀......頂....我玩左十次都係上唔到呀.....