原帖由 Yahoo! 於 2009-7-3 01:40 發表

玩到電單車跳上直升機個關  但吾知咩事
按極個space 會自己失靈   係咁轉視點


上到一part佢轉一次

原帖由 Jacky_Wong 於 2009-7-3 04:08 發表

轉視點姐代表佢上緊去架機到 係咁禁就得架啦

上左機之後有咁高飛咁高  如果唔係你會比佢碌火箭炮射爆你

跟住向自由女神像果邊飛就得架啦  最後你都係會比佢射爆 之後會有劇情

我都係早兩日先爆 又係呢個結局 我玩左兩次先過到


其實佢話2種唔同結局, 係徐左一開始叫你要女朋友同大哥果個任務之外,打後的都係一樣

我2種結局都爆過

TOP

但狂按space 都上吾到部直升機   吾知關吾關電話cheat 事呢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Yahoo! 於 2009-7-3 16:20 發表
但狂按space 都上吾到部直升機   吾知關吾關電話cheat 事呢


果次玩到好夜先玩到呢關, 狂按space嘈醒左啊媽 (都係過唔到)
最後reset個space 去keyboard其他制先攪掂

TOP

原帖由 Yahoo! 於 2009-7-3 16:20 發表
但狂按space 都上吾到部直升機   吾知關吾關電話cheat 事呢


好似係bug黎,我有聽過有人講過

點解決,我唔記得左

TOP

原帖由 anth 於 2009-7-3 16:25 發表

我仲未開始玩 仲要第埋派成績表先
玩gta4 的人仲有好多、係D大陸網仲有好多人氣


身邊d人有一堆玩唔到4,仲玩緊sa

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Yahoo! 於 2009-7-3 16:20 發表
但狂按space 都上吾到部直升機   吾知關吾關電話cheat 事呢

直昇機,小弟上到1.0.3.0 之後都有類似問題,禁極個人都唔上
但係外國佬有個奇怪解決方案..我自己跟住試,最後得左
奇怪方案竟然係開住fraps 拍住片
但事實係我唔拍住片上唔到,一拍住即刻上到
雖然好唔logical但係事實正是這樣

TOP

原帖由 metallica100 於 2009-7-5 15:20 發表

直昇機,小弟上到1.0.3.0 之後都有類似問題,禁極個人都唔上
但係外國佬有個奇怪解決方案..我自己跟住試,最後得左
奇怪方案竟然係開住fraps 拍住片
但事實係我唔拍住片上唔到,一拍住即刻上到
雖然好唔logical但係事實正是這樣



請問如何開 fraps 呀......頂....我玩左十次都係上唔到呀.....

TOP

原帖由 wongwk38 於 2009-7-5 19:48 發表



請問如何開 fraps 呀......頂....我玩左十次都係上唔到呀.....

default F12 係record 好似
係movie個到有得揀制
also 黃色FPS 數變紅色=recording

TOP