chow1001 當前離線
世界懶人協會會長
Moderator
kat見到就想quit ricej 發表於 2010-3-15 17:07
TOP
yishiro 當前離線
火都黎啦!!
進階會員
昨天玩Lag到暈,用Spell就停,兩秒動作才出來。。。連輸幾局 :( BBKuro 發表於 2010-3-15 15:38
uncertain 當前離線
Banned
keaan91 當前離線
中級會員
個server 做乜丫... 點解我每個game都係4vs5.... 好灰-.-' keaan91 發表於 2010-3-15 22:18