Inspire 當前離線
進階會員
原帖由 wongwk38 於 2009-6-19 12:51 發表 我個人喜歡 VC 多點 因為vc 唔會有蒙查查的畫面 SA 同 GTA4 成日整到好大霧咁,睇野蒙查查
TOP
metallica100 當前離線
airlo 當前離線
特級會員
bihari 當前離線
原帖由 airlo 於 2009-6-20 15:53 發表 LAST直昇機追快艇嗰度點過呀...成日俾RPG射爆架機...HELP
ming563 當前離線
中級會員
艾朗藍斯 當前離線
原帖由 ming563 於 2009-6-21 20:31 發表 原來19/6已經有得更新1.0.4.0
iloveskyline 當前離線
原帖由 bihari 於 2009-6-20 23:32 發表 係要比佢射爆架喎 http://www.youtube.com/watch?v=Knfh1dfP54s
zaha 當前離線
動漫avatars =毒男?品牌avatars =打手?
Yahoo! 當前離線
Jacky_Wong 當前離線
原帖由 Yahoo! 於 3/7/2009 01:40 AM 發表 我 玩到電單車跳上直升機個關 但吾知咩事 按極個space 會自己失靈 係咁轉視點