原帖由 wongwk38 於 2009-6-19 12:51 發表


我個人喜歡 VC 多點
因為vc 唔會有蒙查查的畫面
SA 同 GTA4 成日整到好大霧咁,睇野蒙查查

因為GTA IV真實,有時會大霧

TOP

原帖由 wongwk38 於 2009-6-19 12:51 發表


我個人喜歡 VC 多點
因為vc 唔會有蒙查查的畫面
SA 同 GTA4 成日整到好大霧咁,睇野蒙查查

VC冇霧嗎 ?
我記得3代有霧,仲蒙過SA同IV

TOP

LAST直昇機追快艇嗰度點過呀...成日俾RPG射爆架機...HELP

TOP

原帖由 airlo 於 2009-6-20 15:53 發表
LAST直昇機追快艇嗰度點過呀...成日俾RPG射爆架機...HELP


係要比佢射爆架喎
http://www.youtube.com/watch?v=Knfh1dfP54s

[ 本帖最後由 bihari 於 2009-6-20 23:34 編輯 ]

TOP

原來19/6已經有得更新1.0.4.0

TOP

原帖由 ming563 於 2009-6-21 20:31 發表
原來19/6已經有得更新1.0.4.0


係更新d咩

TOP

原帖由 bihari 於 2009-6-20 23:32 發表


係要比佢射爆架喎
http://www.youtube.com/watch?v=Knfh1dfP54s

原來係咁

TOP

好似玩gta4 的人都已經冇乜

仲有d咩人仲玩緊丫

TOP

回覆 819# 的帖子


玩到電單車跳上直升機個關  但吾知咩事
按極個space 會自己失靈   係咁轉視點

TOP

原帖由 Yahoo! 於 3/7/2009 01:40 AM 發表

玩到電單車跳上直升機個關  但吾知咩事
按極個space 會自己失靈   係咁轉視點

轉視點姐代表佢上緊去架機到 係咁禁就得架啦

上左機之後有咁高飛咁高  如果唔係你會比佢碌火箭炮射爆你

跟住向自由女神像果邊飛就得架啦  最後你都係會比佢射爆 之後會有劇情

我都係早兩日先爆 又係呢個結局 我玩左兩次先過到

TOP