metallica100 當前離線
進階會員
原帖由 anth 於 2009-6-12 23:46 發表 其今集GTA4係咪冇上集咁受歡迎 因為優化差
TOP
Inspire 當前離線
原帖由 ming563 於 2009-6-11 23:02 發表 其中有個任務有架垃圾車禁enter咪可以開關個車尾既? 想問,仲有冇其他車係可以咁樣玩下? 最衰剷車冇得升降個剷,如果唔係剷高人地嫁車都幾過癮!
1122112211 當前離線
中級會員
艾朗藍斯 當前離線
原帖由 1122112211 於 2009-6-17 12:00 發表 點解入server時 load完之後彈句Unable to join game出黎? 有時搵到又顯示唔到
ALANCH 當前離線
原帖由 metallica100 於 2009-6-13 20:41 發表 要求過高 睇下SA同IV畫質差幾遠 雖然差左成3~4 years
原帖由 ALANCH 於 2009-6-18 12:07 發表 都唔係好高姐 平平地710+9800GT全中都可以好順
anth 當前離線
平民百姓
Banned
原帖由 anth 於 2009-6-18 12:58 發表 只換U
wongwk38 當前離線