原帖由 anth 於 2009-6-12 23:46 發表
其今集GTA4係咪冇上集咁受歡迎
因為優化差

要求過高
睇下SA同IV畫質差幾遠 雖然差左成3~4 years

TOP

原帖由 ming563 於 2009-6-11 23:02 發表
其中有個任務有架垃圾車禁enter咪可以開關個車尾既?

想問,仲有冇其他車係可以咁樣玩下?

最衰剷車冇得升降個剷,如果唔係剷高人地嫁車都幾過癮!

我試過,除左果個mission之外
其餘時間開垃圾車係開唔到個尾

TOP

點解入server時
load完之後彈句Unable to join game出黎?
有時搵到又顯示唔到

TOP

希望新既更新檔快d出

TOP

原帖由 1122112211 於 2009-6-17 12:00 發表
點解入server時
load完之後彈句Unable to join game出黎?
有時搵到又顯示唔到

ranked server 的話就係你係入個下咁岩人地就start左game
ranked servers 冇join game in progress的
如否,可能係internet 出問題..

TOP

原帖由 metallica100 於 2009-6-13 20:41 發表

要求過高
睇下SA同IV畫質差幾遠 雖然差左成3~4 years

都唔係好高姐
平平地710+9800GT全中都可以好順

TOP

原帖由 ALANCH 於 2009-6-18 12:07 發表

都唔係好高姐
平平地710+9800GT全中都可以好順

到頭黎咪又係要人換機 要明白有好多人都仲係用緊2春打機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 anth 於 2009-6-18 12:58 發表

只換U

都係錢丫

TOP

原帖由 metallica100 於 2009-6-13 20:41 發表

要求過高
睇下SA同IV畫質差幾遠 雖然差左成3~4 years


我個人喜歡 VC 多點
因為vc 唔會有蒙查查的畫面
SA 同 GTA4 成日整到好大霧咁,睇野蒙查查

TOP