經過尋日玩多 4 個鐘既感想:
世界觀:
與 Warhammer 非常相近, 個 feel 八成似, 都係四圍炮火連天, 城市建築同一般物品都熟口熟面.
操控:
操控動畫係 EQ2 個款, 感覺上冇 wow/warhammer 咁流暢, 但整體尚算良好.
介面:
與 wow/warhammer 等無異, 玩開既立即上手.
戰鬥:
與 wow/warhammer 等無異, 玩開既立即上手.
職業:
可以同時選擇三個相同類別既職業. 類別分為戰士, 盜賊, 魔法師 同埋 僧侶. 每個類別有大約 8 個職業, 例如你選擇左盜賊, 你可以再選擇 assassin + ranger + bladedancer, 但唔可以選擇其他類別既職業啦.
聽落好似好大彈性, 其實不然. 因為每個職業既技能設定都有固定模式兼好保守, 例如 lvl 2 所有人都係攻擊技, lvl 4 又所有人係 buff 等等. 互相補助係有既, 例如職業 A 有 +5% melee dmg, 職業 B 又有再 +5%, 咁加埋就 +10% 啦.
但會有好多唔同類但同功能既技能, 所以比你選3個, 甚至5個, 都唔會對平衡構成影響.
任務:
同 wow/warhammer 無異, 一樣係唔洗用腦既, 只要 accept > 睇細地圖標示 > 殺殺殺搞掂
RIFT:
所謂既 rift 係同 warhammer 既 public quest 一模一樣. 重覆: 一模一樣. 係向固定地點, 固定間隔出現既.
工藝:
試左 skinning, 未試得好深入, 暫時感覺同 wow/warhammer 等無分別. 甚至 crafting 用既 item 既 icon 都熟口熟面.
畫面:
同 warhammer / age of canon 差唔多級數, 建築物既結構簡單, 最多同 wow 差唔多, 遠不如 EQ1/2 既結構.
未有機會打地城.
網絡:
patch 好慢...尋晚 d/l 個 patch 得 2x-3x k/s (netvigator 8M ~_~), game 入面良好.
玩家:
beta 既人口唔能夠代表 live, 不過 so far 係同 wow 差唔多. 大家都係衝下 lvl, 搶下任務物品, 久唔久有人討論下 rift <> wow 等等. |