THX

TOP

原帖由 waiw2000 於 2009-9-6 21:09 發表
可惜冇時間再玩
我由佢係香港仲係beta已經有玩..


會長好掛住你

TOP

點解呢度無人玩server 3?
唔想重新練過 ?

TOP

我用德國玩到46Lv依加唔知升邊隻船好........一隻45Lv Admiral Hipper Arm:143,143,45,45,45,45,45,45,143,143另一隻係47Lv Deutschiand Arm:230,49,49,49,49,49,49,49,49,230好.............有無人玩德國朋友俾下意見呢?

TOP

O....戰爭GAME....

TOP

原帖由 kazenorin 於 2009-9-16 02:09 發表


比人打中既時候有兩種 color 既數字...
一種係 白色, 代表打中 Deck (甲板)
一種係 綠色, 代表打中 Belt (船身)

Deck 甲減低 Deck (白字) 的傷害....
Belt 甲減低 Belt (綠字) 的傷害...

注意一下...
裝甲係用黎 ...


淨係要Belt 就得~
其他晒氣......
除非你用UK.....

[ 本帖最後由 skk_AiO 於 2009-9-19 10:10 編輯 ]

TOP

原帖由 wahchan 於 2009-9-19 08:03 發表
我用德國玩到46Lv依加唔知升邊隻船好........一隻45Lv Admiral Hipper Arm:143,143,45,45,45,45,45,45,143,143另一隻係47Lv Deutschiand Arm:230,49,49,49,49,49,49,49,49,230好.............有無人玩德國朋友俾下意見呢?

中階夠多reload快or夠準就Deutschiand,三聯裝11吋 打cl至唔夠甲既bb1都會好痛;
如果唔係就Admiral Hipper,雙聯裝8吋reload得快,四個炮位火力密集d,彌補低中階準確度不足

TOP

AZ ser   h44 漂過

TOP

原帖由 skk_AiO 於 2009-9-19 10:10 發表


淨係要Belt 就得~
其他晒氣......
除非你用UK.....

我用IJN唔落甲, 只有 0.2 Belt 同唔減速既 Bulge

TOP

我仲以為無人記得...

我由nf1開始玩,玩到佢執左,然後玩私服

TOP