y all the trains gone??
灝 發表於 2012-4-20 09:23



比人偷晒d車?@@

TOP

Ricky: fongjkc呢個id登入不能,換第二部機可以登入,不過全身也都無哂,仲要係ashop附近重生,跑返屋企之後,再登入又係ashop附近重生。。。點算好。。。

TOP

y all the trains gone??
灝 發表於 2012-4-20 09:23



    我係門口個站都唔見有車。

TOP

本帖最後由 dom 於 2012-4-20 11:10 編輯
y all the trains gone??
灝 發表於 20-4-2012 09:23 AM


報告
懷疑有人破壞鐵路

Newbie house 段無左一段基座   , 我重舖左+ Extend 左 Newbie house 3/F 過去做 月台

另外 MaedaAtsuk0 間屋 個 大瀑布 比人拆左部份木材建料 ......torch 被偷走 , 我前晚曾經放翻d torch係附近 但係尋晚入去 又唔見晒
無 torch 可以自己整 唔好偷 啦 好無?

TOP

Ricky: fongjkc呢個id登入不能,換第二部機可以登入,不過全身也都無哂,仲要係ashop附近重生,跑返屋企之 ...
新用戶 發表於 20-4-2012 11:04 AM


尋晚見到 in 完又out

TOP

尋晚見到 in 完又out
dom 發表於 2012-4-20 11:09



    係呀,佢試左幾十次先成功login玩到,XD!

TOP

報告
懷疑有人破壞鐵路

Newbie house 段無左一段基座   , 我重舖左+ Extend 左 Newbie house 3/F  ...
dom 發表於 2012-4-20 11:07



    又有賊仔出沒?我個農場無左好多支火把,又俾人係面牆開左個洞,屋企大門又開左,堆蛋又無左,邊個咁得閒。。

TOP

我琴日下午仲見到newbie house有車
仲見住D車來回咁郁....

TOP

我琴日無玩,今早上線走曬成條線...一架車都無....
只有回我家個條線有車
我家農場D蛋都無曬~ 同小左D Chicken

TOP

Kairm <-- waiting for white list

TOP