zaha 當前離線
動漫avatars =毒男?品牌avatars =打手?
進階會員
原帖由 CWHS 於 2009-6-3 19:12 發表 咁真係我丫ma
TOP
CWHS 當前離線
Chief of HKEPC FS Group
原帖由 zaha 於 2009-6-3 21:21 發表 你有咩目的
原帖由 CWHS 於 2009-6-4 10:28 發表 得閒無野做
原帖由 zaha 於 2009-6-4 12:51 發表 閒人 我個fd 行i7 920 D0 上4200mhz + 9800GTX gta4 全開有51fps
原帖由 CWHS 於 2009-6-4 12:58 發表 Resolution?
metallica100 當前離線
anth 當前離線
平民百姓
Banned
原帖由 anth 於 2009-6-4 19:52 發表 幅圓係寫2.67G wo 不過點解有51 cpu勁gpu就唔重要
原帖由 metallica100 於 2009-6-4 18:23 發表 仲有冇人玩ranked match? 成日同d羅宋國仔玩到悶,成日係mission射自己人架車,又炸人地 作風分分鐘差過本地小朋友 如果有,招人一齊升lv
原帖由 zaha 於 2009-6-5 15:45 發表 up lv 好似冇咩特別野比wor 多幾個樣,幾件3