原帖由 CWHS 於 2009-6-3 19:12 發表

咁真係我丫ma


你有咩目的

TOP

原帖由 zaha 於 2009-6-3 21:21 發表


你有咩目的

得閒無野做

TOP

原帖由 CWHS 於 2009-6-4 10:28 發表

得閒無野做


閒人

我個fd 行i7 920 D0 上4200mhz + 9800GTX
gta4 全開有51fps

TOP

原帖由 zaha 於 2009-6-4 12:51 發表


閒人

我個fd 行i7 920 D0 上4200mhz + 9800GTX
gta4 全開有51fps

Resolution?

TOP

原帖由 CWHS 於 2009-6-4 12:58 發表

Resolution?


有圖
?t=1244091231

?t=1244091231

?t=1244091232

?t=1244091232

TOP

仲有冇人玩ranked match?
成日同d羅宋國仔玩到悶,成日係mission射自己人架車,又炸人地 作風分分鐘差過本地小朋友
如果有,招人一齊升lv

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 anth 於 2009-6-4 19:52 發表

幅圓係寫2.67G wo
不過點解有51 cpu勁gpu就唔重要

benchmark不嬲唔睇overclocked clock..
我都用緊i7,不過c0,老實講,同一個setting,又係全開晒,係5400 個位數字fps,i7 920就過40,甚至過50..
我都係用8800 GTS 512mb而已,有朋友拎260+,4870 1GB去玩,先緊緊做到30,40 fps
可見IV睇U多過睇卡..

TOP

原帖由 metallica100 於 2009-6-4 18:23 發表
仲有冇人玩ranked match?
成日同d羅宋國仔玩到悶,成日係mission射自己人架車,又炸人地 作風分分鐘差過本地小朋友
如果有,招人一齊升lv


up lv 好似冇咩特別野比wor
多幾個樣,幾件3

TOP

原帖由 zaha 於 2009-6-5 15:45 發表


up lv 好似冇咩特別野比wor
多幾個樣,幾件3


0->1 lv 有1個成就
10lv 又有另1個成就

TOP