新驗制的tank build 實在好強,, ^^" 打5場贏3, , 1場輸feeders 另外剛剛個場 仲要係3vs5 .... :(   人地打極都唔死... 好鬼爽~ XD

不過仲未買rune,...買埋就好lu~

TOP

tank build? 請師兄share 下

TOP

本帖最後由 keaan91 於 2010-3-14 12:01 編輯
tank build? 請師兄share 下
yishiro 發表於 14-3-2010 11:16




大家交流下丫~ 我其實都係睇外國forum 之後試下...
不過我用整係識得用nasus... hehe..

用左咁耐都發覺一開始真係好弱... 如果人地真係pro player 我就唔知點對拆...
不過轉左做tank build 之後d kills 真係多左.. 最重要係assist 多好多...場場都好穩定. 亦到感受到人地話nasus 係king of pusher!
場場150-2xx minions..

yishiro你都有用nasus?

TOP

Tank 既小弟用Sion 多, 頭像都轉左, 不過Week 16 轉左free Champion 而家無得用, 考慮緊買唔買, 因為normal 度Sion 都好冷門下. 買佢基本上都可以出場.

TOP

而家IP 有2716, 可以買多兩個IP 1350 既champion, 考慮緊Rzye 同Sion 兩個..
之後就窮到High High 喇...

TOP

我有10k 多d... 係等緊問人買咩rune~ :p

TOP

大家交流下丫~ 我其實都係睇外國forum 之後試下...
不過我用整係識得用nasus... hehe..

用左咁耐都 ...
keaan91 發表於 2010-3-14 11:51


外國forum 係官網嗎??

TOP

tank build? 請師兄share 下
yishiro 發表於 2010-3-14 11:16

我專攻Cho
我隊人唔夠攻我先會轉Ashe

玩TANK最好玩係你帶住隊人行  特別是Cho Growth 6之後汁多肉厚

一開波我會買Regrowth Pendant  +14HP regen/5 sec
之後一有錢即刻組Warmog's Armor +HP +HP regen 加大約$2700左右
之後鞋我會揀+11% DODEG/魔防鞋  視對方魔攻多還是物攻高

Cho之後可以揀AP/繼續加防
加防我會先上GUARDIAN ANGEL  死左可以原地復活
一有GA而係我背後有隊友既情況下我會企最前線撩交打  
對方最非3個以上加STUN我如果唔係殺我唔死

如果有對方有:
Ashe/Teemo/Twicth呢類Ranged     -        Thornmail (自動還擊/物防 特別是我有3000+HP)
Mage    -    Force of Nature (魔防/回血)
呢兩件基本上我場場都會買

Sion我玩過一排  但我用佢好廢好快比人做低
我通常當佢係Fighter咁買blood thrister 加攻
未用過Sion黎Tank build

呢個網值得睇:
http://www.leaguecraft.com/champions/

大把GUIDE教你組唔同CHAM

TOP

我有10k 多d... 係等緊問人買咩rune~ :p
keaan91 發表於 2010-3-14 12:17

買Twitch?

TOP

我專攻Cho
我隊人唔夠攻我先會轉Ashe

玩TANK最好玩係你帶住隊人行  特別是Cho Growth 6之後 ...
楓仁 發表於 2010-3-14 13:44



    i have been eaten by Cho last night...

TOP