keaan91 當前離線
中級會員
TOP
yishiro 當前離線
火都黎啦!!
進階會員
tank build? 請師兄share 下 yishiro 發表於 14-3-2010 11:16
大家交流下丫~ 我其實都係睇外國forum 之後試下... 不過我用整係識得用nasus... hehe.. 用左咁耐都 ... keaan91 發表於 2010-3-14 11:51
楓仁 當前離線
430 打X機!
特級會員
tank build? 請師兄share 下 yishiro 發表於 2010-3-14 11:16
我有10k 多d... 係等緊問人買咩rune~ :p keaan91 發表於 2010-3-14 12:17
chow1001 當前離線
世界懶人協會會長
Moderator
我專攻Cho 我隊人唔夠攻我先會轉Ashe 玩TANK最好玩係你帶住隊人行 特別是Cho Growth 6之後 ... 楓仁 發表於 2010-3-14 13:44