gta4 再開

新資料片又係for xbox360



圖片係由RS email比我的
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

重複

[ 本帖最後由 zaha 於 2009-6-3 15:42 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 zaha 於 2009-6-3 15:40 發表
gta4 再開

新資料片又係for xbox360

862838

圖片係由RS email比我的

咁你又知唔知點解會開番?

TOP

原帖由 CWHS 於 2009-6-3 16:33 發表

咁你又知唔知點解會開番?


唔知

之前都想回但係system 關左

TOP

原帖由 zaha 於 2009-6-3 16:39 發表


唔知

之前都想回但係system 關左

咁大個貼士都唔知

TOP

原帖由 CWHS 於 2009-6-3 18:29 發表

咁大個貼士都唔知


唔通係要del文 ?
但又好似唔係

開估la 我太笨

TOP

原帖由 zaha 於 2009-6-3 18:35 發表


唔通係要del文 ?
但又好似唔係

開估la 我太笨

因為我叫開番

TOP

原帖由 CWHS 於 2009-6-3 18:47 發表

因為我叫開番



我可唔可以無言
不過話時話,點解冇資料片係比pc板

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 zaha 於 2009-6-3 18:57 發表



我可唔可以無言
不過話時話,點解冇資料片係比pc板

咁真係我丫ma

TOP