我用Bb100。。。。點會咁慢架

TOP

我用3hk 3G 一樣係lag 到彈game...
但係第一日我玩左5個鐘都無事

TOP

一反去借人地屋wifi 試下

TOP

so lag......

TOP

so lag......
hkbaby 發表於 2012-4-18 22:49


我懷疑集體搶登D3Beta事件影響..

TOP

回復 745# idiotricky

應該係喇咁..頻寬爆晒

TOP

好 laggggg

TOP

好驚呀
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

好驚呀
新用戶 發表於 19-4-2012 12:42 AM


enderman 真係好鬼 gay ..

TOP

估吾到連偏遠農場都比人打劫
比人偷面包

TOP