固定型atk最多+到10咋
所以要混合成長

TOP

我見過有tank咁做
lv.1 8xx血

我就全攻型runes
試過3刀ko ashe,跟住對方唔敢出塔 ...
ricej 發表於 2010-3-12 12:09



    i use 固定 AP + 1~18lv AP runes

TOP

之前有師兄講升到level 20升搞rune, 之前加既未必有用...
唔知其他師兄有無另外睇法呢??

TOP

本帖最後由 chow1001 於 2010-3-12 18:09 編輯

Scheduled Server Maintenance (3-12-10) 12AM-4AM (PST)

We will be performing Server Maintenance tonight/tomorrow morning. We will have a soft shutdown beginning at 12 AM. No new games will be able to start at this time. Games in progress will be allowed to complete until 1AM. I will be sending alerts out beginning at 12AM until 1AM. I will update this thread when maintenance is complete.


http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=73268

TOP

server online

TOP

而家都仲得..

TOP

本帖最後由 Cyro 於 2010-3-12 21:29 編輯
比較下成長型 同 固定型 【全血的runes】 係游戲開始的頭10分鐘有咩分別! ...
ricej 發表於 2010-3-12 04:05


ching你真係好funny…你明唔明咩叫有D?

我知道有D係固定型比較好,例如AP,HP,但有D係成長型好D,例如5/mana regen

黃色固定型係+0.48,成長型係每lv+ 0.1,只要lv5就完全超過固定型,相信有玩呢隻game 既朋友都知要升到lv5係好快,咁你認為邊類有用D呢?

成長型既數值如果可以係lv10前就追到固定值係絕對值得投資

TOP

我全SET RUNES加AP都係"成長型"的
就算我TEAM廢到XX  一場入面要升到LV10絕對可以
計落已經同固定值RUNE差唔多

而且我買RUNE已經係LV12既事  我直接買TIER2 RUNES

BTW  rune combiner 有咩用

TOP

我全SET RUNES加AP都係"成長型"的
就算我TEAM廢到XX  一場入面要升到LV10絕對可以
計落已經同固定值RUN ...
楓仁 發表於 2010-3-12 21:28


AP我係用固定型,因為後期多20-30 AP既優勢唔明顯,前期就好突出

Combiner係俾你合成,用2個合出黎係同價,5個合出黎係會比你原來用黎合既高價

TOP

AP我係用固定型,因為後期多20-30 AP既優勢唔明顯,前期就好突出

Combiner係俾你合成,用2個合出黎係同 ...
Cyro 發表於 2010-3-12 21:32

咩叫同價/高價
合出黎的果一粒加多D定RANDOM係STORE度抽同價/較高價的RUNES?
我就係睇唔明佢咩意思又懶睇FORUM

TOP