yishiro 當前離線
火都黎啦!!
進階會員
TOP
回復 yishiro 甘會無錢買野架? 唔升可以同其他人enjoy游戲耐d。 uncertain 發表於 2010-3-11 23:42
Cyro 當前離線
中級會員
有幾funny? 到lv18 d rune加成係大,但是但一件裝都可以勁過成set rune 想下一套lv.1同一套lv.1-18 ... ricej 發表於 2010-3-11 23:14
b i T c h | S * 當前離線
D-TRiBAL
唔同既Runes有唔同,有D係成長型好過固定型 而且Hero唔同都有分別,況且solo mid要升lv唔係一件難事 ... Cyro 發表於 2010-3-12 01:15 AM
買rune的建議 唔好買個d 有1-18lv的 買就要買lv.1就加曬個d
ricej 當前離線
唔同既Runes有唔同,有D係成長型好過固定型 而且Hero唔同都有分別,況且solo mid要升lv唔係一件難事 ... Cyro 發表於 2010-3-12 01:15
uncertain 當前離線
Banned
lokkk 當前離線
chow1001 當前離線
世界懶人協會會長
Moderator
比較下成長型 同 固定型 【全血的runes】 係游戲開始的頭10分鐘有咩分別! ... ricej 發表於 2010-3-12 04:05
固定型 【全血的runes】(30 x 血runes) , you use that for tank? if not you are ruining yo ... chow1001 發表於 2010-3-12 11:13