本帖最後由 komachung 於 2010-3-11 19:46 編輯
試過玩Ryze一次唔太識玩,到現在為止玩JAX都玩唔掂,自己死多。玩返Yi同warwick,都系warwick比較好。都要 ...
uncertain 發表於 2010-3-10 10:16 
ryze 其實好易用,仲好好殺,LV6 後,係D陰暗位出黎,R>W>E>Q,記得出左E之後千萬唔好因為比人打行開,一行開,E果招就冇左彈5下
會扣小好多
我開頭都覺得難
但用耐左,有時覺得太屈機,而家用緊KASSASHIN(?唔識串,今個WK既MAGE),同埋買左KAYLE用
KAYLE看似D招好廢,同埋可以行TANK OR DPS,但我發覺佢行DPS,升爆AB同用MEJAS都幾勁,又可以出技回血
同埋依家都有用SOROKA,用呢隻真係好難,唯一好處就係就算死都唔會比人小XD
因為我通常以身作餌引人埋我果邊比人RAPE,或者成堆一齊打時突然出招ULTI回所有自己友1000血XD
不過真係死多過殺,完全SUPPORT形,殺唔到人 |