Week 16 (this week):
Code:

Ashe                Ranged DPS
Corki                Mage
Gangplank        Melee DPS
Gragas                Tank
Jax                Melee ...
chow1001 發表於 2010-3-11 10:59

Good, my new toy Cho'gath is unique next week
Eating people ALIVE

TOP

而家要去玩下practice 先.. 唔係既小弟win rate 40% 都無...
Week16 free champion list updated!!!

TOP

Good, my new toy Cho'gath is unique next week
Eating people ALIVE
楓仁 發表於 2010-3-11 11:04



     Cho'gath is hard....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  yishiro


    打打下normal 現時都轉返practice,在normal做錯少少野都俾人F 到飛起,玩黎享受唔系 ...
uncertain 發表於 2010-3-11 13:52


小弟都係玩practice 多, 而家先level 10...升得好慢...在normal 的確好Q 煩, 好多時都無practice 度咁 "放", 另外就係同師兄既condition一樣, 錯小小真係由start 小到尾, 最大鑊係做左人地"first blood".
就算之後無咩錯, 但係loss game, 人地就話你係"Feeder", 仲要係"Pro Feeder". 完場出result 都仲要小...

TOP

而家就算玩normal, 都唔夠膽用Master Yi, 用佢係好爽, 揸住把刀係敵陣片來片去.
但係好易死..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 komachung 於 2010-3-11 19:46 編輯
試過玩Ryze一次唔太識玩,到現在為止玩JAX都玩唔掂,自己死多。玩返Yi同warwick,都系warwick比較好。都要 ...
uncertain 發表於 2010-3-10 10:16

ryze 其實好易用,仲好好殺,LV6 後,係D陰暗位出黎,R>W>E>Q,記得出左E之後千萬唔好因為比人打行開,一行開,E果招就冇左彈5下
會扣小好多
我開頭都覺得難
但用耐左,有時覺得太屈機,而家用緊KASSASHIN(?唔識串,今個WK既MAGE),同埋買左KAYLE用
KAYLE看似D招好廢,同埋可以行TANK OR DPS,但我發覺佢行DPS,升爆AB同用MEJAS都幾勁,又可以出技回血
同埋依家都有用SOROKA,用呢隻真係好難,唯一好處就係就算死都唔會比人小XD
因為我通常以身作餌引人埋我果邊比人RAPE,或者成堆一齊打時突然出招ULTI回所有自己友1000血XD
不過真係死多過殺,完全SUPPORT形,殺唔到人

TOP

ryze 其實好易用,仲好好殺,LV6 後,係D陰暗位出黎,R>W>E>Q,記得出左E之後千萬唔好因為比人打行開,一行開,E ...
komachung 發表於 2010-3-11 19:45


Week 16 又有新champion, 又有得試下, week 14 時我都有用Kayle, 不過係做tank 多....
用"E" 去撞柱

TOP

基本上高lv後無咩人會小你
除非你打得真係好差
比人1st blood唔緊要
我連死4次都照樣打無人小
最重要係唔好打死同一個
打到咁上下要走位幫隊友
同埋唔好掛住買champs
儲錢買runes先最重要

TOP