Pppk 當前離線
進階會員
TOP
餓狼 當前離線
燕子盜 當前離線
中級會員
MAX100 當前離線
騎過呢不如直接開打好過啦. 燕子盜 發表於 2021-3-31 14:30
進滕光 當前離線
野場帶狗係咪要特別 Set 呢?我單打就一貓一狗,一去到多人玩就剩番隻貓,人地有狗既? ... 進滕光 發表於 2021-4-2 19:36
Online 4人就只可以帶隨從1 去隨從看板 選擇隨從 set 好隨從1 係咩就ok 個人建議 4人mission帶狗盡量用 ... 餓狼 發表於 2021-4-2 22:13