一般而言,你射殘bomber一隻翼,一定要一隻,架機就會自己打圈跌落黎,因為平衡唔到 ...
w223988 發表於 2014-4-20 23:55

但AB mode一定要射到爆為止(所有機都係唔單指bomber)否則好易俾人KS ﹐RB就一個crit (aileron, elevator, tail, engine) 或者set on fire就搞掂唔需要再晒子彈.

TOP

本帖最後由 Amuro0079 於 2014-4-21 00:50 編輯

回覆 59# GeneralShepherd
我最鐘意deflection shot殺pilot
我試過射機底打到pilot pat pat.

TOP

本帖最後由 raytang100 於 2014-4-21 02:00 編輯

Delete

TOP

G8N連山可以叫做易揾獅幣既轟炸機

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 bicycle_bicycle 於 2014-4-21 01:52 編輯

cover bomber 其實我成日都做
但佢一定要識做,有D人明,有D人唔明

我追一個正在追bomber既人
我通常會打:b17 down , b17 right , b17 left...
睇得明我八九成救到

因我好少升過3000m

TOP

G8N連山可以叫做易揾獅幣既轟炸機
HBV_hongkong 發表於 2014-4-21 01:40 AM



我發覺G8N真係爬得好快,一開波唔捉佢,之後就唔駛捉

TOP

終於係game打到中文啦,好感動 T.T

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

終於係game打到中文啦,好感動 T.T
bicycle_bicycle 發表於 2014-4-21 14:23



    不嬲打到lol~

TOP

G8N連山可以叫做易揾獅幣既轟炸機
HBV_hongkong 發表於 2014-4-21 01:40

Premium account真係好正

TOP




附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP