anguspang87

TOP

hellice-shooter

TOP

lung323x

TOP

kyle_hk

TOP

ID: cghctommyho

TOP

開隊都OK WO
其實我地要點先開到SER

TOP

chesterip

開隊都OK WO
其實我地要點先開到SER
jefferl 發表於 2011-10-27 20:25

開咗隊[EPC]HKEPC
好似只可以租SER

TOP

回復 67# chesterip


    名前+[epc]?
不如一齊租個epc ser玩

TOP

tomtomtompk

TOP

回復  chesterip


    名前+[epc]?
不如一齊租個epc ser玩
jefferl 發表於 2011-10-27 22:26

個tag係 EPC
隊名係HKEPC

http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240999501231/

TOP