試過玩Ryze一次唔太識玩,到現在為止玩JAX都玩唔掂,自己死多。玩返Yi同warwick,都系warwick比較好。都要 ...
uncertain 發表於 2010-3-10 10:16 
小弟都試過用warwick 同JAX 1 on 1, 在同level對扣血warwick win JAX.
個次條友唔走對揪, 我又同佢對揪囉 
而家得cost2000, 要買warwick 仲要打多好多場...心大心小買唔買左Sion 先..
(戰鬥模式幾合我, 單線直行撞柱)
另外今日對過chow1001 有用過既隻冰鷹, 好勁下... 又freeze 又slow .... |