有冇人識用Sorako??定Soroka
好難用=.=我最多殺到8個=.=

TOP

剛剛DL完, 聽晚試玩下..唔知好唔好玩呢

TOP

有冇人識用Sorako??定Soroka
好難用=.=我最多殺到8個=.=
komachung 發表於 2010-3-8 23:43


Soroka係奶媽 殺人唔係佢主要工作

TOP

My new killing score with Ashe...
b i T c h | S * 發表於 2010-3-8 18:35

睇返record...原來我用ashe都有過31kill
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Ashe cost450 真係人人都買來玩, 有時用Ashe 主打好多時都要鬥快

TOP

回復 665# yishiro

冇計啦, Ashe 堅係勁, CD 又快, 幫 team 一流

TOP

回復  yishiro

冇計啦, Ashe 堅係勁, CD 又快, 幫 team 一流
Efsf 發表於 2010-3-9 21:26



    Ryze is god like....

TOP

Ryze is god like....
chow1001 發表於 2010-3-9 22:55


Ryze 呢隻在中文website 講係1 對 1 既killer.
當然勁, 但相對唔係咁多(新手)用.
practice 度唔見得多, normal game 都係見過1次, 但係條友好enjoy 單拖撞柱

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

試過玩Ryze一次唔太識玩,到現在為止玩JAX都玩唔掂,自己死多。玩返Yi同warwick,都系warwick比較好。都要 ...
uncertain 發表於 2010-3-10 10:16


小弟都試過用warwick 同JAX 1 on 1, 在同level對扣血warwick win JAX.
個次條友唔走對揪, 我又同佢對揪囉
而家得cost2000, 要買warwick 仲要打多好多場...心大心小買唔買左Sion 先..
(戰鬥模式幾合我, 單線直行撞柱)

另外今日對過chow1001 有用過既隻冰鷹, 好勁下... 又freeze 又slow ....

TOP