總於買左JAX,無想像中好,初lvl容易死,高lvl俾人圍。
去打normal match俾人柄不停Fxxx,無用鐘意既Warwic ...
uncertain 發表於 2010-3-8 19:48


Warwick 都係1350, 呢個係小弟另一個target, 不過無人double team, 單拖幾難殺人....  (freeze or slow 唔到人)

另外而家有free Cham 用, 覺得Sion 都OK, 有得 freeze 下人.... 搞搞自己一推都係tank 既Cham

TOP

My new killing score with Ashe...
b i T c h | S * 發表於 2010-3-8 18:35


Ashe 在後期買齊item真係好鬼勁, (又可能係小弟差), 有次follow 上去殺佢, 追佢佢回馬用冰箭, 追又追唔上, 走又走唔到...成條血就咁陰乾左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  yishiro


    好似系3150,我單拖殺到人,反而死少過用Yi 同 Jax,破左幾次自己既kill record同死 ...
uncertain 發表於 2010-3-8 21:43


sorry, 咁我睇錯....小弟睇來仲要在仲有得用時practice 下, 小弟行動通常都係"R", 再"w", "Q", 但R時對手都食唔曬, 當佢heal 之後回頭, 都無得追.. 唔知師兄點搞呢??  反而小弟用Yi 就可以one on one Kill 到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇人識用Sorako??定Soroka
好難用=.=我最多殺到8個=.=

TOP

剛剛DL完, 聽晚試玩下..唔知好唔好玩呢

TOP

回復  yishiro


我用warwick R> W >Q用哂,通常都死硬。鋼鐵人都照殺,不過高手另計。
對用Yi同Warwick ...
uncertain 發表於 2010-3-8 22:38


行動一樣...你得我唔得, 睇來小弟仲未到家

TOP

死唔知咩事出曬error 入唔到game..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP