123nextg 當前離線
中級會員
JK住邊頭, 得閒出黎踩車行大運 airlo 發表於 2010-2-14 01:24
TOP
HKMichaelKing 當前離線
計畫,比所想更瘋狂
進階會員
display 唔重要,Q6600 + 8600GT 256 可以有 40~50 FPS CPU 不好可以不玩了。 twinesdr 發表於 2010-2-14 01:26
bno 當前離線
pc2366 當前離線
Banned to Post
有無人可以答我點樣係game 入面睇fps 同ping... 問左好多次都無人答... kyd2k8 發表於 2010-2-13 22:39
nikkotsoi 當前離線
FromWinnieThePooh Bear Country
請問有冇人可以有多條Key.....好想玩哦-3- pm me plz,,,, bno 發表於 2010-2-14 02:15
★杰☆仔★ 當前離線
anth 當前離線
平民百姓
Banned