JK住邊頭, 得閒出黎踩車行大運
airlo 發表於 2010-2-14 01:24



    MOS

TOP

display 唔重要,Q6600 + 8600GT 256 可以有 40~50 FPS
CPU 不好可以不玩了。
twinesdr 發表於 2010-2-14 01:26

E6600 + HD4890 GDDR5 1GB Max 21 FPS

TOP

請問有冇人可以有多條Key.....好想玩哦-3-   pm me plz,,,,

TOP

本帖最後由 pc2366 於 2010-2-14 11:12 編輯

p2 550(開4)
gtx260+ + 9600gt(py)
好正

TOP

有無人可以答我點樣係game 入面睇fps 同ping...

問左好多次都無人答...
kyd2k8 發表於 2010-2-13 22:39



    XtremeTuner HD

TOP

我想問headshot係唔係有兩種?

TOP

請問有冇人可以有多條Key.....好想玩哦-3-   pm me plz,,,,
bno 發表於 2010-2-14 02:15


i want it too..
thx!!

TOP

發現第一個bug , 最後一發m24 係冇後坐,射直線

TOP

幾時出正式版?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP